Padrino Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 I går ville ikke bilen starte, hørte at bensinpumpa ikke satte i gang. Har nå nappet ut pumpen og testen den manuelt på et batteri etter et døgn på badegulvet. Å ja, den fungerer. Satte på ledningen og den dura i gang, men så fort jeg fjerner ledningnen og tar dem tilbake på polene vil den ikke dure mer. Da må jeg vente litt før den starter igjen. Hva er feil, eller er det slik den skal fungere?
AronG Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Da vil det jo si at pumpa ikke får strøm. Kan være en sikring og kan være et rele som er tatt kveld.. Eller i verste fall hjernen da, men gløm den endå..
stokke Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Pumpa di er nok gåen... Skal starte med en gang, ikke slik du beskriver.
AronG Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Er som stokke sier, pumpa skal starte med ein gang. (las litt feil seint på natta.. ) Men ein ting ein bør passe på med slike pumper er å ikkje tørrkjøre dei, då ryk dei nesten med ein gang. Får ikkje noke motstand i pumpemediet, det går mer strøm gjennom pumpa og du brenner spolene inni motorn. Noke ein bør tenka på når ein har kjørt tom tanken..
Padrino Skrevet April 9, 2010 Forfatter Skrevet April 9, 2010 Ja, da har jeg gått til innkjøp av en ny en Koblet den opp, men det sprutet bensin, det viser seg at der hvor returslangen går inn på pumpen har et utformet hakk, noe som sikker gjør at slangen skal presses godt nedpå. Er det rett at den skal se slik ut? og med det samme, det er returslange med bensin eller luft som går i min såkalte returslange over her? og med det samme ^^, det skulle gå bra at jeg bruker en pumpe fra 323i 1996 i en 318is 1993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå