lienback Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Noen som har peiling på powerfilter til min bil ? Tenkte og hive inn et powerfilter, får vell mye gromme lyd på alle turtall? noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Til vanlig bruk ville jeg brukt et filter som du kan sette rett inn i den orginale luftfilterboxen. KN filter pleier jeg å bruke. Så er det litt mer skjerma for støg og andre partikkler. Om du går for en åpen luftfilterløsning så husk å sette inn filteret med luftfilter olje før du bruker det. Og rens det med gjevne mellomrom. KN har et rensesett med olje og luftfiltervask som er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Kan jeg gjøre det, og hvordan blir lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Det er litt forskjellig fra bil til bil. (Motor, årsmodel) så det kan jeg ikke si for sikkert. På noen blir det grom lyd mens på andre litt mer diskrè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå