Gå til innhold

Runet sin BMW 330DT som ble 330CD


Runet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Alt er vel pent på bilder Richard.... 8)

Men ja, innvendig er den meget bra og nesten som ny.

Utvendig må jeg ta meg av noe steinsprut og kanskje også vurderer om noen småbulker etter en haglbyge skal medføre en større lakkjobb....

Ingen som ser det ved første blikk, men jævlig irriterende :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. sant det! :P sliteren jeg kjøpte til bruk frem og tilbake til jobb så hvertfall langt penere ut på bilder enn hva den egentlig gjør :P men forskjellen er at jeg faktisk tror din er strøken !

Sykt at naturkreftene er såpass at de kan "ødelegge" en bil, men hva er det dem sier, hva kom først, naturen eller bilen? ;) en kan jo lure..heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richie: Naturen er mektig ja..... Hadde en 92 318i en gang, og der var det tydelig at naturen tok den tilbake. Heter vel rust....heh..

DR_S: Stussene blir som de er en stund. Har nettopp lagt bilen til salgs fordi det trolig ender opp med firmabil, så jeg stresser ikke det nå nei.

Velourmattene er som nye under gummimattene. Kan vel skimtes her på bildet fra da jeg kjøpte den:

2.jpg

Jeg bor i Sogn og Fjordane, der er gummi best på en del steder :wink: Akkurat nå er det flomvarsel her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg som er syk...heh.. og litt i overkant uheldig med denne.

Jeg for pirkete til å la ting være, og neste etter overhalinga av toppen som nettopp er gjort, ville blitt hellakkering pga haglskadene og et par handlebulker. Jeg kjøpte jo bilen usett basert på inspeksjon fra innleid hjelp og beskrivelse fra selger, men jeg burde sett på den selv også...

I tillegg står sikkert AC-pumpa (lagerlyd tror jeg) og nye skiver (bagatell dog..) på alle fire for tur.

Økonomisk for meg er det da best å la andre som gjør det selv ta jobben til en helt annen kostnad enn jeg ville oppleve. En bilmekaniker med lakkmuligheter har kjøpt den, og fått en fair pris og jeg kommer noenlunde greit ut av det. Får se hva jeg kjøper nå...

Står en fin 328 cab hos Konghelle Bil som frister litt, men litt ille å bruke sånt om vinteren selv om den har hardtop...

Forøvrig er broderen på besøk med fin bil også. Svart 525 3,0 diesel:

330og525.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt når det blir for mye med en bil.. man blir lei av kostnadene og følelsen at det støtt skulle skje noe.. Caben hos Konghelle ser veldig pen ut! Ikke så halvgal pris på den heller vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du var så uheldig med denne.

Får håpe du klarer å vende tilbake til BMW en gang, for det er fantastiske biler når alt er på stell. :wink:

Har dilla på Alfa, Lotus og litt BMW og MB, så muligheten er der.

Lukter på firmabilordning også, men da er jo artige biler uaktuelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caben hos Konghelle ser veldig pen ut! Ikke så halvgal pris på den heller vel?

Ikke sant? Prisen er ikke noe å si på hvis den ikke har vært borti noe.

Mener å huske jeg fikk 148k på høsten i fjor for min 97 uten hardtop som var gått 70k. Får ta en telefon...

330en hentes av kjøper tirsdag kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...