Orjan Skrevet April 9, 2010 Skrevet April 9, 2010 Jeg har dessverre kommet til den konklusjonen at jeg aldri i verden kommer meg i gang med dette prosjektet - og da er det like greit å selge Facts (noe relevant og noe "fun-facts"); Bilen ble kjøpt på ebay.de av Franz Parzinger, borgermester i Traunraut helt sør i Tyskland Annonseteksten; BMW 323 i, "Garagenfund". Henna-Rot, Stahl-Schiebedach, Ausstellfenster hinten, 5-Gang Schongetriebe, Bereifung neu 205/50 R15, stillgelegt seit 1998, dadurch Standschäden möglich. 1. gangs reg 21.05.1980, 181 000 km. 2 eiere. Opprinnelig kjennemerke: TS CK 178 Chassisnummer: WBA18310007220967 Bilen har stått stille siden 1998, men var kjørbar nok til å komme seg opp og ned av biltransporten ved egen hjelp. Karosseriet er helt og fint (sannsynligvis opplakkert en gang på 90-tallet) bortsett fra en skade på høyre A-stolpe, men det er rust i gulvet (se bilder lenger ned). Teknisk sett er det noe arbeid; motoren går - men er "ruskete", bremsene henger, div lys funker ikke, mangler et halvt eksosanlegg etc, men dette er jo tross alt en prosjektbil Bilder fra "hjemkomsten" Bilder av rusten.... Flere her; http://s201.photobucket.com/albums/aa24/orjanr/My%20E21/February08/ Slik står den i dag - delvis nedplukket; Bilen har noe utstyr som man ikke finner overalt; Originalt 3-ekers BMW Motorsport ratt5-trinns gearkasseDiff sperreBBS/Mahle felger, 6x15 foran og 7x15 bakBruntonede ruter, med "vipperuter" bakAlpina FD3 understell I tillegg finnes det; et ekstra sett bremse kalipre og et sett Tarox slissede skiverKomplett pakningssats til motorenNy registerreimNy vannpumpeNye emblem til panser og koffertAC Schnitzer toppdeksel (passer alle M20) Bilen står i et lager rett utenfor Mosjøen (360km nord for Trondheim) og må hentes på henger. Bilen kan registreres som veteran i mai i år (4686,- kr i avgift) Selges for 21323,- kr Glassblåste Alpinafelger (klar for lakk) 6x15 foran og 7x15 bak kan følge med for 6000,- Kontakt pr mail; o-rosvol@online.no
Orjan Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Har ikke bilde av felgene, men her er dekslet i allefall..
winchester Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Kult! Hvor mye skal du ha for bare toppdekselet? Har du muligheter til å fikse bilde av felgene?
Anbefalte innlegg