Jan Tore Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Lækkert. Gjerne flere bilder av interiør, motorrom osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3ern Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Gratulerer med kjempebra bil! Fikk kjøre en slik i påsken, og må si den imponerte Takk skal du ha. Ja, det er veldig fin bil og fint forbruk. Fikk den ned på 0,52 på mila og den har bare gått 1400km mindre en dieselen min jo. nå ligger jeg på 0,66 i snitt på denne tanken, og min har rulla litt over 6200km Var litt juks da. Nullet når motoren var varm. Kjørte fra tyrigrava ved gamle mossevei i oppegård til Oslo. Så ble jo ganske blandet kjøring, men bra any way da. I Oslo sentrum gikk det opp ganske greit da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3ern Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Tenker ikke gjøre så mye med den, men har nå satt på 335 grill og de sakene ved tåkelysene. Venter også på nye høytalere, men det tar sin tid. Noen som har erfaring med Bilstereo Spesialisten AS? Nærmer seg 1 mnd. og jeg har ikke hørt noe på purringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Ble bra med kromgrill og de 335 listene nederst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå