Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 325i 86 mod som ikke starter.

Var ute å kjørte en tur og så stoppet jeg den, kom ut igjen og skulle starte den men den ville ikke starte.

Den får ikke gnist og heller ikke bensin. Har prøvd å bytte hjerne men den er helt lik da også.

Har sjekket alle sikringer og gått over ledningene og alt er helt og sitter skikkelig.

Noen som vet hva som kan ha hendt?

Skrevet
Er batteriet flatt? Gammelt batteri? Sliten dynamo?

Batteriet er fulladet og dynamoen er ny i vinter.

Den har ikke gnist på pluggene eller coilen og den får heller ikke bensin. Har gått over alle sikringer + sjekket ledingene om de er hele og sitter godt.

Skrevet

Har du skikkelig jordet motor da? Kompis av meg hadde samme problem.. Så jeg spurte om han hadde festa jordinga, å d hadde han så klart gjort. Bøyde meg ned under bilen, og gjordinga hengte kun i motor uten forbindelse til kaross.. Skrudde den på så starta bilen tvert.:) Kan jo også gå over kabler til og fra batteri.. :)

Skrevet
Har du skikkelig jordet motor da? Kompis av meg hadde samme problem.. Så jeg spurte om han hadde festa jordinga, å d hadde han så klart gjort. Bøyde meg ned under bilen, og gjordinga hengte kun i motor uten forbindelse til kaross.. Skrudde den på så starta bilen tvert.:) Kan jo også gå over kabler til og fra batteri.. :)

Har skikkelig jording på motor ja. Og batteri kablene er gått over å sjekket.

Noen andre som vet hva som kan ha skjed?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...