helgeb Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 noen bilder fra garasjen i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Deilig Solfylte dager gjør godt i sjela med å kose med bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 My god! Nå ble jeg missunlig. Sykt pene biler du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 My god! Nå ble jeg missunlig. Sykt pene biler du har 7 serien står til salgs, løp og kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Når jeg bare har en sliten e36 318 så syntes jeg det er ganske dårlig gjort av deg å ha så mange feite biler. Syntes godt det kunne vært litt rust på dem i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Helt rå stall du har her helgeb! Du har jo en liten formue bare i BMW biler du Hehe. Skulle gjerne hatt den garasjen selv. Tar du elle-melle metoden når du skal ut å kjøre eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Er så digg å være ute og pusle med bilene om våren etter en lang vinterdvale:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Er så digg å være ute og pusle med bilene om våren etter en lang vinterdvale:). 110% enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Helt rå stall du har her helgeb! Du har jo en liten formue bare i BMW biler du Hehe.Skulle gjerne hatt den garasjen selv. Tar du elle-melle metoden når du skal ut å kjøre eller? skal se om jeg får med noen sjåfører, så stiller jeg med alle 4 på valle hovin den 25 april. det værste er at jeg nesten liker 7 serien best , men den må selges, koste på meg skikkelig snadder deler i motoren til m3`n neste vinter, å ja da!!! vet s54 er billigere enn å sugetrimme s14, men jeg skal ha firer! ferdig med det , å da blir det gjort skikkelig, nesten forgalt å plukke fra hverandre en nyoverhalt motor etter 1000km men,blir 2.5 bunn del med vassere kammer osv, skål folkens! gidde4r ikke skrive mer, solveggen kaller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Hvordan eksos er det som står på E46n? Ser ut for meg som org.bmw performance, eller tar jeg feil? Evt hvordan er lyden i de anleggene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Hvordan eksos er det som står på E46n? Ser ut for meg som org.bmw performance, eller tar jeg feil? Evt hvordan er lyden i de anleggene..? det er faktisk en billig bakpotte fra supersport, helt grei lyd fra en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Tøft! Så ordentlig likt ut som bmw sitt perf. Uansett nydelige biler! Ser ut til å bli stelt godt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Har du noen interiørbilder av den 7-serien? Jeg synes den sy helt nydelig ut! De felgene passet utrolig bra til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå