Sondre92 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Hei. Har en 1988 E30 320i Touring og tenkte å kjøpe M-Tech2 front og bakfanger fra GS Bildeler Lurte på om noen vet hvordan passformen er? Også står det at det er "støtfangertrekk" skal det settes på org fanger da eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MEW Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 ingen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FTE Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Kan du ikke bare ringe de å høre da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Lie Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Selger ikke GS bare slik som orginaldeler da? Orginaldeler er det iallefall meget bra form på. De er laget i plast også. Glassfiber kan ikke sammenliknes for en prosent når det gjelder passform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endre Hånde Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Mtech 2 blir ikke laget nytt originalt lengre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Mtech 2 blir ikke laget nytt originalt lengre. Neivel? Koed sier iallefall at deres sett f.eks er orginaldeler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endre Hånde Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Javel? Vet ihvertfall at når jeg hadde E30, så greide ikke forhandler eller GS å skaffe delene til komplett Mtech 2 sett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 Er med støtfangertrekk i ett ja.. Jeg hadde en slik på min gammle, usikker på om den var fra GS, men den var av glasfiber.. Bra passform å bra finish med tanke på pris.. Settes fast med på samme måte som den org, og gjerne festes i bakkant av fangern mot fremhjul(hjulbuen) og på de klipsene på hver side på forskjermene. Okei så greit da Takk for hjelpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvammis Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Står jo at bakfangeren er i glassfiber, og det er nok fronten også siden den er i en del.. Vet desverre ikke noe om passform. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts