saetern750 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 lurer på om noen har vært borti at turtallet går bare til 3-4000 o/min..? og va årsaken kan være... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 hvilken motor/årsmodel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 1991 Bmw 750, 5 litr v12... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 skrytepave... Sjekk iallefall rotor og fordelerlokk...samt pluggledninger....er vel det første man kansjekke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrElg Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Er den slapp og ekkel, eller har du full kraft opp til 3-4k? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 Skrytepave? eg lik jo bare motora med litt volum og HK! kjøre en camaro SS som Søndagsbil... Hadde bilen inne på verksted, lamdasonde ødelagt, derfor går motoren i "nødmodus"...CRAP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 neida, har full effekt opp til 2-3000... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrElg Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Mener ecu'en til m70 har en modus for under 4200rpm og en annen for over 4200. Må vel ha sensorene i orden for 4200+ Satt i ny lambda nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 okei...har ikke så mye peiling på dette hær...:/ nei, skal inn på verksted igjenn så di får feilsøkt på sondene slik at di får bestilt deler...di fikk også en feilmelding på høyre gasspjeld som di også må se på... er det dumt å kjøre med denne feilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeirAndre Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 du kunne like godt tatt en tur under bilen og koblet fra kontaktene til lambda sondene.. går fint å kjøre med Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 er det lambdasonden som er grunnen til at EML kobler inn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 komble ut lmm, og se om det blirnoen bedringer:) På min gamle e32 så lyste eml innimellom, og da gikk ikke bilen over 4100omdreininger.. Men da fiksa den seg automatisk når jeg slo av og på bilen..hmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saetern750 Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 slik var min først, men nå står EML inne konstant... men skal ha den på verksted neste uke å få årdna allt... å da er det bare et par lakkskader så er den klar til sommerferie!!! og muligens salg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe3m Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 fikk du noen løsning på dette problemet???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now