BMWPower Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hvis noen BMWCCN medlemmer har lyst å stille ut bilen sin, så ta kontakt med meg via mail linken. Trenger noen gromme biler på stand http://www.bmwccn.no/hordaland/aktiviteter/20100417_westcoast/westcoastinv.htm
Jay-O Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hadde vært morsomt - jeg syns bilen min er et blikkfang, men kommer an på hva "alle andre" syns. Hva syns du? Kvalifiserer bilen min som "ett skikkelig blikkfang"?
Superbeetle Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hadde vært morsomt - jeg syns bilen min er et blikkfang, men kommer an på hva "alle andre" syns. Hva syns du? Kvalifiserer bilen min som "ett skikkelig blikkfang"? Nei
Jay-O Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Hadde vært morsomt - jeg syns bilen min er et blikkfang, men kommer an på hva "alle andre" syns. Hva syns du? Kvalifiserer bilen min som "ett skikkelig blikkfang"? Nei Er jo et ærlig svar det Smak er hva en selv syns.
BMWPower Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 Hadde vært morsomt - jeg syns bilen min er et blikkfang, men kommer an på hva "alle andre" syns. Hva syns du? Kvalifiserer bilen min som "ett skikkelig blikkfang"? Syns bilen din var meget pen jeg. Send meg en mail
BMWPower Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Vi er faktisk på jakt etter prosjekter som ikke er ferdige, men under bygging. Så du er velkommen med bilen din som den er nå, ta den på henger
SSM Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Hehe, tror desverre ikke det går. Er bryllup på lørdag og bilen ble levert til lakkering i går Er nok noen som har noe mer omfattende prosjekt på gang enn det jeg har!
BMWPower Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Ser ut som vi har fått med oss en annen M3 E30, så da skal du få sleppe Du får heller stille på vårmønstring på Lagunen i Mai, eller i verste fall Gatebil på Arenum i August
SSM Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Prøve å rekke i August da Regner med du stiller med soveplass til meg da om det blir aktuelt Hvilken dato er det? Skal på Maiden konsert i August, så hadde muligens gått an å kombinert det.
BMWPower Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Gå inn på gatebil.no og sjekk dato for treff i Arenum. (Gatebil sidene er sperret på jobben) Du er hjertlig velkommen til og sove i garasjen, er der Thune pleier sove
SSM Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Hehe, vet jo hvorfor han måtte sove der Forresten, viss du sliter med sider som er sperret på jobb så last ned Firefox Portable. Da er problemet løst
BMWPower Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Har noen bilder, skal legge ut senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå