badsha Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 da har bilen kjørt litt på veien idag etter 6 mnd i karantene:) her er en liten smakbit. gjerne kom med komentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Se der ja, synes du kunne gitt bort felgene dine til meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 hehehe ja det kommer seg nå vettu:) de felga med oppgradert understell digg å kjøre på veien. hva med deg noe oppgraderinger isden sisst;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hva heter de felgene? Var dritdigge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ja gjør det er jo pen den bilen din. Ja noe små oppgradering blant annet shortshift, litt senk og andre lykter, bare sjekk ut tråden min i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 Hva heter de felgene? Var dritdigge. Disse heter Hartge Classic en av peneste felgene på E36 synnes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 morro det men de bildene, var ikke dugans:P altfor mørke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 jeg vet de er mørke:( synnes det er så vannskelig med speilreflekskamera. trenger visst hjelp her hehe:) bilen er blitt meget pen og har alltid vært støken! har bare problemer med det ene tåkelysa som detter ut etter ca 15 sekunder... kjønner ikke hva d kommer av, noen som har annelse av hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Fint eksemplar du har Elsker Hartge på e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 takk takk:) noe endringer som er blitt gjort er sportsskinninteriør er satt inn så ser fin og strøken ut. ser ut som black edition med svarte nyrer etc:) flere bilder innvendig kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egseth Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Høres bra ut Kom med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå