hagenisse Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Selger orginalrattet fra min '98 Z3 Coupe som enda ikke har rullet 80.000. 375mm stort og samme som står i de nyeste E36 M3. Airbagen følger med, men ikke sleperingen. Det passer iallefall E36, men sikkert også det meste annet BMW har laget med airbag fra før '99 - E39, E38 osv.. Plastbitene i sølv kan selvsagt skiftes ut. Rattet er i god stand! Kom med noe bud. Ryktene sier det er verdt et par lapper, så da kan det være en slags prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toretull Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Er det bolt On fix ferdig eller trenger man noe mer til E36 I så fall byr jeg, som foreslått, ett par lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Trenger slepering. Slepering koster nytt til dette rattet 1600,- Ser også ut til at man kun kan bruke slepering fra dette rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toretull Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Ok, takk for info. I så fall må jeg stå over dessverre, har bud på andre ting her i forumet + verksted å besøke til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 kan da ikke være m-ratt når det ikke er m-sømmer inni rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Tja. Kall det hva du vil egentlig, men det har jo en M på seg, så da passet M-ratt greit synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 koster dem nye da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Gir deg bud på 500,- jeg. Mest pga. det er et helt plaint ratt uten noen funksjoner og fordi det mangler slepering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Neh, for 500,- kan det like gjerne ligge her. Forøvrig, BØØØMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Kjøpte ett slikt ratt komplett med multi knapper og slepering for 500 kr for en del år siden. Det hadde stått i en m3 som hadde gått snaue 5000km for så og bli vraka, så dette var uten airbag og veeeeeldig billig. Rattet alene koster vel nesten 4 lapper og airbag tømmer kontoen din for omtrent 6 lapper. Ville igrunn bare få frem sånn ca hva dette koster nytt, og med denne kilometerstanden bak seg så vil jeg tro det fremstår som meget helt og fint. Man byr ikke 500 kroner for dette dersom man seriøst vil ha ett slikt ratt gutter. Sorry for ett snev av OT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Byr 1500,- inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Og solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå