Gå til innhold

El-vinduer, takluke og sentrallås funker ikke! E34. Hjelp?


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Har søkt litt her på forumet, og lest at på E34 så sitter dette komfort-releet under baksetet. Et av de to STORE, som er ca 3x15cm. Men hvilket av disse er det?

Tikker en gang i ett av de to releene første gang jeg trykker på en av knappene til f.eks vinduene. Men så tikker det ikke mer, og det skjer ingenting.

Noen som har et til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tipper det er sikringsholderen under baksetet som er dau. Høyre baksete, altså på passasjersiden av bilen. Under baksetet er en svart sikringsholder som mest sannsynligvis er grøt. Hadde samme problem. Grunnen til at det ikke virker er fordi det ikke er kontakt igjennom der, og den går til releet til viskere, sentrallås, vinduer osv osv. Verdt å sjekke ut iallefall ;) Jeg koblet meg bare rett forbi jeg. Gaffatape for the win :D Var på geilo og hadde IKKE noe sted å kjøpe sikringsholder osv :Phehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde akuratt samme problem i fjor sommer

trurr det var under bakksete probleme var oss meg.

skjek alle sikring du kommer over kan vær ka som helst som lager problemer

viss du har sedan så skjekk at det ikke e brud eller knekk på ledingen som går på armen til bagasjerome..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få sett over det litt.. Er ingen ekspert på feilsøking av det elektriske akkurat, for å si det mildt.

Noen flere som har hatt dette problemet?

Tikker i releet KUN første gangen jeg trykker på en av knappene til vinduene, men så skjer det ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme som jeg har. Tipper du har veldig dårlig kontakt der. Er en svart boks rett under baksetet. Langs kanten på "passasjerside" av bilen. Åpne den svarte boksen og der skal det ligge en sikring. Tipper at du har hatt vann der og at det har vært is hele vinteren, men nå som det blir varmere smelter det og du mister kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme som jeg har. Tipper du har veldig dårlig kontakt der. Er en svart boks rett under baksetet. Langs kanten på "passasjerside" av bilen. Åpne den svarte boksen og der skal det ligge en sikring. Tipper at du har hatt vann der og at det har vært is hele vinteren, men nå som det blir varmere smelter det og du mister kontakten.

Har du bilde av den boksen, Julian? Finner ingen boks der, annet enn en på 5x10cm ca som er rund i kantene, siden det går masse ledninger gjennom den, og mesteparten av det ser ut til å gå til jord, etter det har gått gjennom boksen. Men den ser jeg ingen sikring i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...