Gå til innhold

Min 1'er Coupe :)


 Share

Anbefalte innlegg

Takk for kommentarer :D

:beer:

tatt bilder ved ypsilon brua i drammen?
Jepp, men det ble nesten litt for mye detaljer i bakgrunnen så jeg måtte ta det litt ut av fokus for å fremheve bilen ;)
Nydelig bil! Dette er, sammen med cabben, de av 1-serien som ikke ser helt jævlige ut :wink: Vi tar gjerne mot interiørbilder også. Har du videre planer for vogna?
Hehe, ja 1-serien er absolutt en smakssak, særlig 5 dørs'en. Coupe'n har vesentlig bedre linjer syns jeg, men det er fortsatt noen vinkler som (særlig på bilder) kan være litt uheldige! Interiørbilder kommer så fort jeg får shine'et interiøret etter vinteren, orket ikke fikse det igår ;) Planer videre, tja, egentlig fornøyd med utseendet, vurderer å ta av 120d badgen bare. Innvendig skulle jeg gjerne hatt M-sport pedaler samt noen ordentlige stoff-matter, ellers ikke noe å utsette. Skulle jo gjerne hatt BMW Performance rattet (11.000) og BMW Performance stoler (20.000 pr stk) men til de prisene så blir nok ikke det aktuellt ;) Mekanisk så er første pri å få på plass en Quaife diff for å få bedre kontroll og mer moro på snø, det tror jeg vil forbedre kjøreegenskapene merkbart :D
nydelig bil d der ja :) av en eller annen grunn synes jeg du klarer å få bilen til å ligne en lekebil på bilde nr 4 og 6 :lol:
Ser hva du mener! Var så rotete bakgrunn (huset bak, mye kvistete trær+++) så jeg bestemte meg for å gjøre det litt mer "fake" ved å ta bakgrunnen ut av fokus. Nærbildet av fronten ble mye bedre, tidligere så det ut som jeg hadde et tre voksende ut av panseret ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går denne 2 liter`n? (2.2?)
2 liter :) 177hk, 350Nm, jeg syns den går som ei kule men jeg har ikke så mange raske biler å sammenligne den med. Mye moment tilgjengelig hele tiden, veldig behagelig bil å kjøre :D Skal man kjøre ordentlig gris (banekjøring f.eks.) så vil det nok bli noe plagsomt med den lave turtallsperren, men som en "daily driver" så fungerer den ypperlig! Enestet aberet er som jeg har nevnt i en annen tråd mangelen på diff-brems, særlig på våt/glatt vei, men det er dessverre tilfellet for alle nyere BMWer med litt moment, med unntak av M modellene. Forsøker å grave frem penger til en løsning på det problemet i løpet av sommeren ;)
Hvor mye kan den trekke?
Henger vekt? Ingen anelse, tror ikke man kan få Coupe'n med hengerfeste faktisk, selv om et avtagbart ett ville vært kjekt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan den trekke da Endre? ;D Står vel i vognkortene deres. Tenkte om en vanlig 120D kunne trekke vogn feks :P Ser ut som en gøy bil som går greit. Lønner seg vel også å importere disse vil jeg tro.

Endre har solgt ;P

kjempe pen bil foresten, likte svartfargen :)

så var det utruli fine bilder :shock: jeg og vill ta slike av min bil =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...