Gå til innhold

bmw 3,0 cs 1970 mod


Tore_S
 Share

Anbefalte innlegg

Satt å svima litt på pc'n i dag og kom plutsellig over noen bilder av en bil broren min hadde, en BMW 3,0cs tror det var 1970 modell, han solgte den for ca 3 år siden for 60.000,- Jeg angrer nå jævlig på at jeg ikke kjøpte den da.....

Han hadde kjøpt en M5 motor og bremser fra en 850i men fikk aldri tid til å komme igang med prosjektet, tror bilen var i polen på oppussing før han kjøpte den men det var litt dårlig grunnarbeid for det kom noen bobler i lakken på panseret..... Jævlig fin og stilig bil dette...8m7nz7mqxyeqjdth6kzm.jpg

9vm3cx8rfzpxu53nipts.jpg

mqznn9zbhd5begay9qxe.jpg

Foresten min gamle E38 som skimtes på det ene bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et av de peneste coupekarroserier som noen gang er laget. Kjempeflott farge på bilen, men felgene funket ikke helt for min del. Det kan gjerne være store krysseikfelger, men det bør være litt mer klassiske tønner, ala BBS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok heller ikke valgt disse felgene men noe litt mere klassisk som står i stil med bilen,

dette er vel rondel 10"x18" med 255 dekk om jeg ikke tar helt feil. den satt jo som et frimerke på veien da...

ganske morro bil å kjøre, tror jaggu det var elektriske ruter på den, værtfall bak, husker ikke om det var det foran

og for en sykt tøff lyd både innvendig og utvendig, gikk ganske bra også tror det er 177hk orginalt i denne, og det er ikke så ille i 1970.

nå får du 3 liters rekke sekser på over 300hk i den nye F10...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i anonsen på finn at det er 17" felger på den nå.

suns huske at dekkene tok oppi skjermene bak når det ble kjørt litt hardt med den da broren min hadde den.

Har sendt en epost til han som skal selge for å høre hva han har gjort med bilen etter han kjøpte den for 60.000 i 2008,

var en del rust på den da bror min solgte den og hans vurdering var at den ble for dyr og fikse pga han verken sveiser eller lakkerer selv, han tippa det ville komme seg på mellom 50 og 60k for å få bilen helt strøken....

derfor solgte han til en som kunne fikse den opp slik jeg forsto det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...