Morty999 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 skulle hatt litt div deler i motorrommet nå som jeg skal lakke og shine opp litt.. E28: plata foran varmeapp motoren Alle orginale bremserørene UTEN abs. helt ut til hjul.. gidder ikke lage nye pga de orginale ser så ufattelig mye bedre ut. de må være uten rust ute ved hjulene.. Plata foran radiatoren den svarte plastikken MÅ VÆRE STRØKEN! Jordingskabelen ifra chassi til motor, + jordingkabel ifra batteri til chassi, liten kort brun kabel. Org Viskosevifta som må fungere såklart. HEL isolasjonsmatte på torpedoveggen, den må være HELT hel! Gassvaier brakett som står på innsuget til m30. Panserhengsel på v side som fungerer, farge spiller ingen rolle. klips som holder fast støtdemperne til panseret 2 stk kontakt på pm eller tlf/sms, Morten 93851844
Morty999 Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 ingen som har??? noen som har org luftfilterboks til e28 da?
beianmotorsport Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 jeg har org. luftfilterboks til m535i liggende..
Morty999 Posted April 17, 2010 Author Posted April 17, 2010 hmm. det er vell e28? har du no bilde av den da? kanskje jeg kan bruke den heller...
beianmotorsport Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 hmm. det er vell e28? har du no bilde av den da? kanskje jeg kan bruke den heller... er til e28 ja. kan ta noen bilder av den i kveld jeg.
Azeton Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Hah, Dere skal ha deler som er i ok tilstand men kan ikke komme og se på det? Morty, Jeg selger ikke noe til deg for 100kr når jeg kan få 1000kr? Slike plastikkdeler skal du få lov til og plukke!
team bmw Posted May 4, 2010 Posted May 4, 2010 Det er vel snakk om tilbud å etterspørsel. Du trenger vi har . Hvis du ikke vil betale , er det greit men da får du ikke noe heller.
Recommended Posts