Gå til innhold

E36 318 hugges/selges i deler!


Hyggmaister
 Share

Anbefalte innlegg

Les denne først gutter og jenter :)

Heisann!

Er ikke mye igjen av bilen..

Bakluke, startmotor, girkasse, clutch, dynamo og vinterfelg m/ dekk er det som er igjen av bilen!

Alt går til kjempebillig pris om noen skulle være intressert i det - vinterfelgene regner jeg med å legge ut til høsten, bilde kan ses i første post.

Hei og hå.

Selger en e36 sedan i deler, eventuelt kan den selges komplett om du er kjapp. Deler selges billig!!

Bilen selges i deler/som delebil/rep.obj, da den er såpass rustet at den ikke blir godkjent uten en bra runde med sveiseapparatet (rust i gulv b.a.). Er i tillegg en del småplukk på den, men det har vært en god bil de årene jeg har kjørt den. Fargen er 181 Diamantschwarz Metallic.

Har full bil, så om det er spesielle deler du er ute etter, gi beskjed!

Motor, m40B18 med kvasskam i god stand. Toppen overhalt (ny (kvass)kam, vippere og løftere) for 30 000 km siden, blokka ble samtidig åpnet og sjekket (veiv, råder og lignende). Komplett med alt; dynamo, ledningsnett, starter, clutch og girkasse. Motoren er kjørt 267000km. Kr 3000

srkk8b50k816nqjfpvk3.jpg

Har også en ekstra clutch liggende kr 200

Ekstra girkasse har jeg også liggende kr 1000

Ekstra dynamo kr 300

Ekstra starter kr 300

Eksosanlegg 316/318/318is sedan. Komplett, Kr 500

Panser er nytt for to år siden, og ble også lakket da. Originalt. Kr 700

8ytpqpeii17v7nz1r0i7.jpg

Skjerm høyre foran. Kjøpt ny og lakkert for 2 år siden. Kr 500

2vvmgwqjc388a5q0m69f.jpg

Bakluke i grei stand, men trenger ett strøk lakk og kanskje litt sparkling. Kr 500

Andre karosserideler av relevans jeg kan montere av, er dører på passasjerside, samt bakskjerm her. Føreresiden er rustet i stykker.

Baklykter originale bra stand kr 300

pfi2ghgw09haygqb5jst.jpg

Baklykter lexus kr 300

16zml53l40fmhfvb1pyr.jpg

Kopp- og myntholder til myntkonsoll, ca 1 år gammel. Nypris 500, Genial innretning. Kr 200

qd77sn93c89d2icqoq8r.jpg

Lukket sub-kasse 2X10, spiller greit og går billig! Kr 400

M5 replica alufelgsommer 17``, kommer med dekk. 2 av disse nærmer seg å være modne for å byttes. 2 år gammelt. Kr 2000

mngb9d2jwg8x2p49vk3l.jpg

Vinterfelger aluminium 15``, med dekk. Bra med mønster igjen. EDIT: 1 år, IKKE 2 år gamle dekk, Krisalp HP. Kr 1000

7kffmfr1pcq1u6mxa1uy.jpg

Er det noen andre deler du ønsker, så gi beskjed, og jeg skal plukke det av. Alle ting er priset ferdig demontert, og jeg kan være behjelpelig med levering innen vest-agder og rogaland. Bilen brukes frem til fredag 16. april, så demontering starter og deler kan leveres fra og med 17. =) Har deler i grei stand også utover det som er nevnt ovenfor.

Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe! Kan nåes på PM, her eller på tlf. 48155361.

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Heisann!

Er ikke mye igjen av bilen..

Bakluke, startmotor, girkasse, clutch, dynamo og vinterfelg m/ dekk er det som er igjen av bilen!

Alt går til kjempebillig pris om noen skulle være intressert i det - vinterfelgene regner jeg med å legge ut til høsten, bilde kan ses i første post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er ikke mye igjen av bilen..

Bakluke, startmotor, girkasse, clutch, dynamo og vinterfelg m/ dekk er det som er igjen av bilen!

Alt går til kjempebillig pris om noen skulle være intressert i det - vinterfelgene regner jeg med å legge ut til høsten, bilde kan ses i første post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...