Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liggende ett sett M5 nyrer facelift til e39. Disse har stått på bil ca 4 måneder fremstår som nesten nye. Dette er kjøpt nytt hos koed, ikke org.

Ønsker bud..

Skrevet
De passer rett på uten mod ja :wink: klips klips....

y63368amr4yt0ykl1nol.jpg

ok. hvor mye skal du ha for de? selger du noen av delene jeg ellers er på jakt etter og? også lyktesenker og bakrutesenker :mrgreen:

Skrevet

Ønsker bud på de. De er som nye! muligens eg kan selge deg lyktesenkerene og.. skal komme tilbake på det. Må ut å prøve å gå i tenkeboksen litt :wink:

Skrevet
Ønsker bud på de. De er som nye! muligens eg kan selge deg lyktesenkerene og.. skal komme tilbake på det. Må ut å prøve å gå i tenkeboksen litt :wink:

ok. er vel egentlig det siste jeg er mest på jakt etter. har egentlig kjøpt dette,samt klare blinklys. men en bruker her inne sender ikke varen.. med andre ord - nok en svindler.. :/ unødvendig!

Skrevet

Du får ta det opp i seriøse selgere tråden og ikke her. Men kjipt at noen få skal ødelegge for alle oss som driver seriøst. :evil:

Du får komme med bud på delene da.. hvis du er interesert.

Skrevet
Du får ta det opp i seriøse selgere tråden og ikke her. Men kjipt at noen få skal ødelegge for alle oss som driver seriøst. :evil:

Du får komme med bud på delene da.. hvis du er interesert.

blærk.

venter til du har et minstebud jeg :)

Skrevet
250,- så får du se om det fortsatt er useriøst eller ikke.... -_-}

Bud notert, er budet pluss frakt?

Hvorfor ikke bare slenge inn ett bud med engang om du er interesert?? Selges ikke uansett for skambud.

Skrevet
250,- så får du se om det fortsatt er useriøst eller ikke.... -_-}

Bud notert, er budet pluss frakt?

Hvorfor ikke bare slenge inn ett bud med engang om du er interesert?? Selges ikke uansett for skambud.

250,- for lyktesenkerne altså. Usikker på om helchrome blir fint på grønn sedan.

+ frakt selvsagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...