AutoMartin Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Har du forsatt ratt? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missy666 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 hvor mye skal du ha for instrument bordet? (speedometer osv) vet du om den funker på en 95 mod. bmw 328i touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaag Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Har du dynamoen til den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 hvor mye skal u ha for framskjermene? 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Har du forsatt ratt? Pris? 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 hvor mye skal du ha for instrument bordet? (speedometer osv) vet du om den funker på en 95 mod. bmw 328i touring? 1000kr/bud vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Har du dynamoen til den ? det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaag Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Passer den til M40 motor? evt. pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Er rattet i god stand? Ser greit ut på bildet, men litt uklart bilde. Rifter etc? Følger navet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Passer den til M40 motor? evt. pris ? vet ikke, 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Er rattet i god stand? Ser greit ut på bildet, men litt uklart bilde. Rifter etc? Følger navet med? det er i god stand ikke noe rifter eller noe i det det selges som det står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Er rattet i god stand? Ser greit ut på bildet, men litt uklart bilde. Rifter etc? Følger navet med? det er i god stand ikke noe rifter eller noe i det det selges som det står Da kjøper jeg det. Siden jeg ikke bor så langt unna, tar jeg sikkert turen oppover om noen dager. Hvis det er greit, kan du gi meg mob.nummeret ditt på PM, så kan jeg kontakte deg før jeg kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Er rattet i god stand? Ser greit ut på bildet, men litt uklart bilde. Rifter etc? Følger navet med? det er i god stand ikke noe rifter eller noe i det det selges som det står Da kjøper jeg det. Siden jeg ikke bor så langt unna, tar jeg sikkert turen oppover om noen dager. Hvis det er greit, kan du gi meg mob.nummeret ditt på PM, så kan jeg kontakte deg før jeg kommer? konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmus Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Hvor mye skal du ha på panseret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hvor mye skal du ha på panseret ? det er desverre ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå