bustadmo Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 har et lite problem med bilen jeg ikke skjønner noe av... tidligere (1gang) har bile begynnt å kødde, legge seg på 3000 rpm på tomgang og fått veldig mye bensin (står bare rch på bredbåndslambda) da hadde jeg fjernet en demper på bensinslangen (skjønnte heller ikke hva dette var. stod demper på gs) som stod rett etter pumpa. byttet så gass spjeld, tps og monterte ny demper på bensinslangen, bilen oppførte seg bra etter dette. kjørte noen timer med den og parkerte hos en kompis. da jeg skulle starte dern igjen fikk jeg samme problem; høyt turtall på tomgang og fikk mye bensin. humpet den hjemover og etter en km ca åpnet jeg og smalt igjen hanskerommet, og bilen ble helt normal igjen. etter ca 2 km til kom problemet tilbake, prøvde hankerom men ingen forbedring... kan det være dårlig kontakt på eller gåen hjerne? har en annen hjerne til en m20b25 men fra en facelift motor, kan jeg prøve denne?
Soberg Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 Var borti samme probleme, da vart det dårlig kontakt på TPS'n som gjore det.
bustadmo Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 okay da skal jeg ut og sjekke den, takk for svar
bustadmo Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Skrevet Mai 15, 2010 Da var det vel på høy tid med en oppdatering. Grunnet pengemangel er det ikke store forandringene ennå, men jeg gjør det jeg kan. Har fått byttet blinklysarm, så nå spretter den tilbake når man retter opp bilen.. ( Deeilig ) Og er i gang med å male bak baksetene og under hattehylla med hammerite lakk.
bustadmo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Liten update: -Holder fortsatt på under setene, da jeg fant noe overflaterust i skjøten mellom 'veggen' bak, og 'gulvet' under setene. -Diffen uler som et hælvete så den blir å bytte ut når jeg har råd :/ eventuellt få tak i drivaksler til lillediffen og sette på en jeg har fra en 320i. -Har byttet dørstopper på førerdøra (ikke rart den ikke funka, lå knust inni døra ) og fått på 3 klips som manglet i dørpanelet.
bustadmo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 er det mulig å bytte ut store diffen med lille diffen uten å bytte drivaksler? håper noen kan svare
bustadmo Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 ingen som vet om drivakslene fra storediffen passer på den lille???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå