SSM Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Er på jakt etter det stikket som sitter attmed sikringsboksen, over bremsekraft forsterkeren. Der som man plugger i ledningsnettet til motoren opp mot bilen. Et rundt stikk. Jeg skulle hatt den delen som sitter på motor lednings nettet med ca 10-15cm ledning. Tlf 99790899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Opp, dette haster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Knakki på karmøy har nokk en e30 som du kan ta ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Kjører ikke til Karmøy for en slik en gitt! Koster meg jo 500kr å kjøre dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 OPP igjen! Mangler fortsatt en slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Kan hente en på olas bil til deg jeg om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Det hadde vert kult! Jeg har jo betalt for en her på bimmers, men han sa den var sendt på onsdag og jeg har fortsatt ikke fått noe. Ikke svarer han på PM heller. Er du hjemme nå da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 om der er likt som på e34 har jeg det liggendes men 0,5 m kabel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 e34 passer ikke :S har en annen "stjerne" i mitten. Nei er på geili på kurs nå, men skal hjem på fredag så kansje lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30. Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30. Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass Og du skal levere deler til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30. Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass ¨Sleng det med posten du viss du har mulighet til det Så får jeg kontonr ditt på en sms eller PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Jeg har en liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå