Gå til innhold

Motor kontakt til E30


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter det stikket som sitter attmed sikringsboksen, over bremsekraft forsterkeren. Der som man plugger i ledningsnettet til motoren opp mot bilen. Et rundt stikk.

Jeg skulle hatt den delen som sitter på motor lednings nettet med ca 10-15cm ledning.

Tlf 99790899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30.

Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30.

Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass

Og du skal levere deler til meg :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også øvre radiator feste til vanlig E30.

Det har jeg liggende. Skal i nordsjøen på tirsdag 11. kan jo treffe deg langs veien eller levere det på den bensinstasjon eller no. har dårlig tid når jeg kjører oppover pga ferja så kan ikke komme innom noen plass

¨Sleng det med posten du viss du har mulighet til det ;) Så får jeg kontonr ditt på en sms eller PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...