316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Lexus Weds Sport IS350 on the Nurburgring Nordschleife McLaren F1 in action on the Nurburgring, along with a race-prepped TVR Tuscan Speed 6. In-car replay from a Nissan GTR V-Spec. Finnes masse masse filmer, så det er bare å legge ut. Orker ikke legge ut fler enå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 gleder meg syyyykkt til gt5 har alt klart no, g25 ratt, playseat (som e vant i go kart løp faktisk) 40" full hd sony bravia og hjemmekinoanlegg men greit trykk i og seff ps3 kan no adde meg på ps3 hvis du vil :ebracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 kommer til og bli skummelt dette tenk de timene framom ps3n da da får jeg vell legge cod world at war (zombi mod) på hylla, har en kompis som skal selge en slik stol, med ratt, gear, clutch pedal på hmmmm, vurdere kansje? får stille meg i kø, eller komme først på reles daton kommer heter MrM3power på online Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå