hansensi Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 vurderer nå salg av e30`n... bilen er en 88 mod m-tec 2 som er tatt alt av rust å lakkert. så over til det som er gjort med bilen. pris 87000,- kan ta innbytte i anna bil.. bilen er eu ok, så bare å registrere å sette skilt på den. ring for mere info tlf 99347715, # Eksteriør: - m-tec 2 er handlet inn å snart klar for montering må lakkeres har å alpina front til bilen.. - Takluke - felger 17 alu med nye dekk. følger å med ett sett 15 alu med sliks til drag.. # Interiør: Sparco V Sprint stoler Karbon panel og kromringer fra Bruzze Sveiset halvbur Autometer # Motor/Drivverk -324TD veiv -320 råder -ARP till toppen -Z45 Turbokam -justerbart Kamdrev -porta topp -Garrett GT40 -60mm Kina WG -nye vippearmer -O-ringa blokk -Toppdekk och hona -Nye ramme och veivlager -Sachs 618 tryckplate med 4 puck. -680cc spredere -Fuelcell 30l -044 bosch pumpe -Vems data sprut -Diesel oljepumpe Lamelldiff bakaxel 3,73 utveksling --80/75 senka med HR fjærer Robalon foringer i bakstillinga Excentriska foringer fra Millway. #bremser. -orginale for øyeblikket lonsj kontr.. er montert på bilen.. ett must ved drag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Nydelig, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Bere å registrere og sette skilt på skriver du. Vil det seie at bilen er godkjent ombygd med turbo og effektauke etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansensi Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 ikke godkjent med motor å turbo, men er eu godkjent.. så FOR DE SOM ØNSKER..så er det bare å sette skilt på den å kjøre.. det er da i grun opptil den som kjøper bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansensi Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 NY pris 75000,- å det er billig,, må bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Kor langt er motor etter bygg? Kor mykje trykk kjøre du? Og korfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansensi Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 nja ca 20-30 mil etter bygging.. selger p.g att jeg skal ha meg en nyere bil som kan brukes til pendling.. pg skole å jobb....må ikke selge, for så strøken å spes e30 får jeg nok ikke igjen no gang..men om jeg får det jeg forlanger så blir den nok solgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansensi Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 SOLGT.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå