Gå til innhold

E30 1986' 327 Hartge


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Bror min er tidligere eier av bilen, og jeg vet hvem som har hatt bilen etter han.

Er jo bare å se i vognkortet, der står det 325i, ikke 327 hartge.

Bilen har riktignok byttet motor og er restaurert, så kilometerstanden betyr jo i grunn fint lite..

Og hva er greia med det M3 emblemet i grillen?? Er jo ikke akkurat noe M3 heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min er tidligere eier av bilen, og jeg vet hvem som har hatt bilen etter han.

Er jo bare å se i vognkortet, der står det 325i, ikke 327 hartge.

Bilen har riktignok byttet motor og er restaurert, så kilometerstanden betyr jo i grunn fint lite..

Og hva er greia med det M3 emblemet i grillen?? Er jo ikke akkurat noe M3 heller..

Nei, men så er det også en del andre biler som har M3 emblem i grillen!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min er tidligere eier av bilen, og jeg vet hvem som har hatt bilen etter han.

Er jo bare å se i vognkortet, der står det 325i, ikke 327 hartge.

Bilen har riktignok byttet motor og er restaurert, så kilometerstanden betyr jo i grunn fint lite..

Og hva er greia med det M3 emblemet i grillen?? Er jo ikke akkurat noe M3 heller..

Nei, men så er det også en del andre biler som har M3 emblem i grillen!! :applause:

Ja, M3'er har M3 emblem i grillen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min er tidligere eier av bilen, og jeg vet hvem som har hatt bilen etter han.

Er jo bare å se i vognkortet, der står det 325i, ikke 327 hartge.

Bilen har riktignok byttet motor og er restaurert, så kilometerstanden betyr jo i grunn fint lite..

Og hva er greia med det M3 emblemet i grillen?? Er jo ikke akkurat noe M3 heller..

Nei, men så er det også en del andre biler som har M3 emblem i grillen!! :applause:

Ja, M3'er har M3 emblem i grillen ;)

#-o

Tenkte helst på andre "vanlige" BMW'er... Men men, han som hadde bilen har iallefall ikke vært ute etter å lure noen så det skal være sagt! Han er en real kar jeg har kjent siden jeg var liten. Bogen har tydeligvis alle papirene på bilen virker det som :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen er bygd opp igjen fra scratch, for den var med i en kjedekollisjon for noen år siden.

Ikke noe voldsomme greier, men var skader både foran og bak. I tillegg var det veldig mye rust.

Er ingen som er ute etter å være spydige, men det blir for dumt å selge en 325i som en Hartge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Er ikke mye rust nå iallefall. Han har brukt utallige timer på den bilen, tviler på at han er ute etter å lure noen med den. Han har sikkert satt på Hartge emblem og sånt for at den skal se litt grommere ut da, vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg like godt legge denne diskusjonen død... bilen er ikke en orginal hartge dette ble jeg opplyst om da jeg kjøpte bilen... det som er hartge på den er understellet og ja i vognkortet står det 325i og dette visste jeg... og m3 emblemet er borte nå uansett... bilen er iallefall sprek nok så det holder og de som tviler på standen på bilen er mer enn velkommen til å komme å kikke på den i kristiansand... da jeg allerede har fått kun positive tilbakemeldinger på den både på utseende og på kraften i motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ble opplyst om dette før du kjøpte bilen, så er det jo ikke noe problem i hele tatt.

Bilen er fin den, og tviler ikke på at den er i bra stand nå. Lykke til videre med bilen, bra at den blir tatt vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...