Gå til innhold

Min 91 BMW 750il E32


 Share

Anbefalte innlegg

E32 er fantastisk flotte biler! men bilder yter ikke rettferd for hvor flotte disse faktsik er.

har selv veldig lyst på en E32 750, men den er litt i eldste laget synes jeg, så jeg tror jeg kommer til å gå får E38 750, om jeg en dag finner en jeg liker. ;)

litt mere senk og kanskje spacere/bredere felger så er du der. har du noen bilder av interiøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye bruker en sånn V12'er på mila sånn cirkus?? å hvor mye HK er det cirka??

Ja den må jo bruke en del suppe?

Hva er forsikkringa på en slik bil?

kjører den på litt over litern på langkjøring, har ikke målt den på småkjøring...

er vel originalt 300 hk og 450Nm tror jeg, men skal chippe den tenker jeg...

delkasko og 12.000 i året er vel rundt 15.000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32 er fantastisk flotte biler! men bilder yter ikke rettferd for hvor flotte disse faktsik er.

har selv veldig lyst på en E32 750, men den er litt i eldste laget synes jeg, så jeg tror jeg kommer til å gå får E38 750, om jeg en dag finner en jeg liker. ;)

litt mere senk og kanskje spacere/bredere felger så er du der. har du noen bilder av interiøret?

hehe, syns den er fin som den er, å bredere felger er uintressant, ska jo vær litt comfy å kjøre også da... :)

har 295 bak og 255 fremme på den andre bilen min, å det sporer nå jævli...skal ned til 245 fremme på den også...

ojzvszytgqj3vwskmzt9.jpg

eneste bilde jeg har av interiøret nå... kommer flere bilder etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke bredere dekk, eller felger heller for den saks skyld, bare lavere innpress på felgen eller spacere.

dette er jo dog bare mitt syn på ting. synes de aller fleste kler at felgene går bortimot kant i kant med hjulbue (i bredden altså).

ser ut som et nokså strøkent interiør! er det airbag på passasjerside på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...