toffe92 Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Har en e34 518 92 modell. var på huggern i dag og fant litt småting til bilen, også plukka jeg av disse blinklysa, men jeg får dem ikke til og passe. er det ikke bmw blinklys? mvh kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 hvertfall ikke e34 blinkers... hverken foran siden eller bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 hvertfall ikke e34 blinkers... hverken foran siden eller bak okai Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffe92 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 hvertfall ikke e34 blinkers... hverken foran siden eller bak okai Takk! Etter litt leiting på nettet fant jeg detta http://www.pistonheads.co.uk/SALES/1488383.htm det er til mercedes faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå