Gå til innhold

gatebil filmen 2009 :)


mrmpower
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg sett den :) mye rå kjøring :) men ble litt skuffet angående bilkjøringen, for oss "vanlie".. var extremt lite.. men ellers var den NICE :)

såg du deg selv på filmen?

såg meg selv 2 ganger, på campen, sto med en grill, cowboy hatt, solbriller, kvit hettegenser og en pølse i smekken på boksa 8) ilag med en gjeng hehe, det var morro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRAMVAIER! :applause:

Så like bra ut på filmen, som når jeg stod og siklet på den i September..

Syns ikke filmen holdt helt nivå som den har gjort før. Ble for lite "action" med den stemmen i bakgrunnen hele tiden. Mye bedre med musikk som det har vært før(bare skru den litt ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den siste filmen var MYE bedre enn filmene i 07 og 08. 08 filmen er jo helt ræva. Den som kom nå var utrolig mye bedre syns jeg :)

EDIT: Den bakgrunnstemmen har de kunna spart seg. Men filminnholdet ellers var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.gatebil.no

Enig i at bilkjøringen manglet det ikke noe på. Men manglet musikk til det i bakgrunnen, syns nå jeg.

Og han stygge Richard fyren som flyr rundt og driter seg ut på Rudskogen? Nei, fy faen. Hva tenker Gatebil med? Herregud, er jo ikke underholdning engang!

Vil også ha tilbake Glenn Rodney. Er ikke det samme uten han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den siste filmen var MYE bedre enn filmene i 07 og 08. 08 filmen er jo helt ræva. Den som kom nå var utrolig mye bedre syns jeg :)

EDIT: Den bakgrunnstemmen har de kunna spart seg. Men filinnholdet ellers var bra :)

+ 1 :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg så bilen din..! :P

Måtte fryse bildet og sitte litt for meg selv og sikle.. :mrgreen:

Hyggelig å høre det, ;) måtte spole frem og tilbake et par ganger selv også jeg. hehe...

Men nå gleder jeg meg veldig til å få ferdig bilen til vårmønstringen, bilen skal på rulla på mandag så da blir det bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har kommet i posten og ligger hjemme og venter på meg. Blir stas;)

Håper at det er som de sier at di har gått litt tilbake på gammle varianten og ivertfall ikke laget den sånn som 08 filmen.

Det stemmer nok det. Litt mer av det gode gamle på 09 filmen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den nye, men har gatebilfilmene 2005-2008. 2007 0g 2008 er generelt dårlige. Vare jo bare 1,5time og bare musikk og animasjon og tull hele tiden. Sjønner ikke helt hvorfor den xc90 skal komme anhvert minutt hele tiden i 2008 for å dra ut tiden ! ;(

Nei den beste filmen er 2005. Den varer i over 3timer med bare bilkøring og babes. Egne kapitler for breisladd og gatebil extreme osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...