sveinen Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Hei Jeg har en ubrukt spiler til en E30 liggende for de som skulle ønske seg en slik. Selger den for 1500,- eller gi bud?? Har et bilde som viser ca hvordand en ser ut... Fabrikat er Zender.
sveinen Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 har ingen bilder med denne på bil ? Nei, er som sagt ubrukt og da har den vel ikke noen gang vært montert????
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Kunne jo vært montert og tilpasset fordi om den ikke er brukt, å du kunne kanskje hatt bilder av prøvemonteringe, ELLER du kunne kanskje hatt bilder av samme leppe på annen bil? Men kan det være noe silk som dette? Er litt vanskelig å se på bildet hvordan den egentlig er http://www.retrobmw.co.uk/images/members/sh3.jpg
sveinen Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Er enig at det er ikke så lett å se på bildet nei... Men var ikke veldig ulik på det bildet du viser til, selv om det ikke er så lett å se på det bildet heller...
janerik171187 Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 sendt pm på denne og felgene dine. Kan mest sånnsynlig hente i helga her. Gidder du svare litt fort? Ikke for å mase men hehe
sveinen Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Har sett PM og skulle svare i kveld... Jeg er desverre ute på jobb, og kommer ikke hjem før i slutten av april.. Men skal østover andre helga i mai...
janerik171187 Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Har sett PM og skulle svare i kveld...Jeg er desverre ute på jobb, og kommer ikke hjem før i slutten av april.. Men skal østover andre helga i mai... tar det på pm vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå