PenguiN- Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Selger en stk CSL replica felg. Nypris var 1900,- i fjor om jeg ikke husker feil. Felgen var ca 1 mnd gammel da den ble kantkjørt av mamma Dette er KUN helt ytterst på felgen ca 10-15 cm og i og med at felgen er uten dekk er dette såklart noe man kan fikse på en kveld.Det er jo sånns ett ett spm om hvor nøye man er..felgen ser 100% ny ut utenom dette, til og med innsiden av felgen ser ny ut da jeg liker å holde ting pent og rent. Felgen sendes i original eske. Dette er en felg man ikke får tak i lenger, men vet flere på forumet som har disse felgene og kanskje ønsker seg en reservefelg? Send sms på 959 26 332 ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 bumpie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 bump, gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Å hvorfor fikk ikke jeg med den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå