miata Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Hvordan er det å ettermontere skipose på E39 Touring ? Lurer litt på hvordan jeg løsner den bakplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 hmm...kan man ettermontere skipose på e39T? trodde det bare var mulig på sedan jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Men om det er en "ekstra" plate bak der, så er den nok sveisa fast på 6 punkter tror jeg...Bare ta og hakk bort disse punktene..Så skal nok plata løsne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Hvordan får jeg av den plata med stoff ? er det bare å nappe av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 er vel ikke mulig med skipose på touring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 525, 97 Model Touring har skipose i bilen originalt. Jeg kan alltids ta noen bilder og legge ut om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 er vel ikke mulig med skipose på touring?? Bilen min har det originalt. Byttet til skinnseter uten skipose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå