andyE30 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 BILEN ER NÅ NESTEN HELT FERDIG. har en 318IS 1990 mod, orginalt med sport intr(m-tech!), står stemplet "318IS M" i vognkort. orginal motor er solgt, står nå en s50b32 i den. m535 radiator. m3 5trinns kasse. supersprint effekt anlegg org til s50b32. 16" brock b2 rims. m-tech 2 vinge. org med grøftlys. takluke. sota ruter helt frem. hartge OZ vinter rims, meget lette. tlf 45505521 gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loseth88 Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 hvor mye skal du ha for biln uten motor? er det mye rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 hvor mye skal du ha for biln uten motor? er det mye rust? selges med motor står det. og er ikke rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 hvor mye skal du ha for biln uten motor? er det mye rust? selges med motor står det. og er ikke rust men vis du kommer med en BRA pris er den sikkert til salgs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9ls Skrevet April 16, 2010 Share Skrevet April 16, 2010 Hva er en bra pris uten motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loseth88 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 regner du rundt en 15000 som en ok pris for bil uten motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 regner du rundt en 15000 som en ok pris for bil uten motor da? begynner ligne noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loseth88 Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 kunne bydd rundt 15000 for bilen uten motor, hviss du vil selge bare bilen så klart . bor ikke så allt for langt unna tr.heim heller.hvordan er tilstanden på bilen generellt? mangler det radiator å div. siden du har solgt gamle motoren eller er det bare motor å gear du har tatt ut? og hvordan er tilstanden på interiøret ?gjerne sleng ut noen bilder av det og hviss du får mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 kunne bydd rundt 15000 for bilen uten motor, hviss du vil selge bare bilen så klart . bor ikke så allt for langt unna tr.heim heller.hvordan er tilstanden på bilen generellt? mangler det radiator å div. siden du har solgt gamle motoren eller er det bare motor å gear du har tatt ut? og hvordan er tilstanden på interiøret ?gjerne sleng ut noen bilder av det og hviss du får mulighet er usikker på om jeg vil selge bare bilen;) da har jeg jo motor stående til ingen nytte;) bilen er helt fin, har radiator og girkasse, kun motor som ikke er der;) interiøret er bra på den. men ser helst få solgt alt sammlet;) eller eventuelt bytta i motard eller enduro da sommern er på vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loseth88 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 skjønner er egentli bare bilen jeg er intressert i. men hvor mye skulle du hatt for allt da? bare for å ha et utganspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har en KTM EXC 200 2002 mod tilsalgs for 30.000 med skilt og nyoverhalt motor... interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 skjønner er egentli bare bilen jeg er intressert i. men hvor mye skulle du hatt for allt da? bare for å ha et utganspunkt aner ikke hva bilen er verdt med noe slikt, holder på putte motor i bilen nå, så vurderer kansje beholde den også men jeg ser helst å få en 45 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Har en KTM EXC 200 2002 mod tilsalgs for 30.000 med skilt og nyoverhalt motor... interessert? litt for liten for meg, egentli, ser helst å ha 4takt og litt større kansje; ) om ikke 380ktm lr hva dem er, disse 2taktene, som går noe vanvittig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 2-takt = billig vedlikehold har hatt 450 exc, den går omtrent likt med 200'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 2-takt = billig vedlikehold har hatt 450 exc, den går omtrent likt med 200'n ja sant det;) men tenkte meg noe slikt som 525 jeg, da bakjule er det eneste som blir brukt nesten og da syns jeg det er best med 4takt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå