Gå til innhold

e30 318IS 1990 mod med M3 3.2liter 78lapper! EU.OK!


andyE30
 Share

Anbefalte innlegg

BILEN ER NÅ NESTEN HELT FERDIG.

har en 318IS 1990 mod, orginalt med sport intr(m-tech!), står stemplet "318IS M" i vognkort. orginal motor er solgt, står nå en s50b32 i den. m535 radiator. m3 5trinns kasse. supersprint effekt anlegg org til s50b32. 16" brock b2 rims. m-tech 2 vinge. org med grøftlys. takluke. sota ruter helt frem. hartge OZ vinter rims, meget lette.

tlf 45505521

gi bud!

d6e2h8mpzv47v290qu6j.jpg

bq1xpplh7s5dhwto7xpt.jpg

hauyxv08v6nm216i1glh.jpg

cep5sztlkqyum668h016.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne bydd rundt 15000 for bilen uten motor, hviss du vil selge bare bilen så klart . bor ikke så allt for langt unna tr.heim heller.hvordan er tilstanden på bilen generellt? mangler det radiator å div. siden du har solgt gamle motoren eller er det bare motor å gear du har tatt ut? og hvordan er tilstanden på interiøret ?gjerne sleng ut noen bilder av det og hviss du får mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne bydd rundt 15000 for bilen uten motor, hviss du vil selge bare bilen så klart . bor ikke så allt for langt unna tr.heim heller.hvordan er tilstanden på bilen generellt? mangler det radiator å div. siden du har solgt gamle motoren eller er det bare motor å gear du har tatt ut? og hvordan er tilstanden på interiøret ?gjerne sleng ut noen bilder av det og hviss du får mulighet :)

er usikker på om jeg vil selge bare bilen;) da har jeg jo motor stående til ingen nytte;)

bilen er helt fin, har radiator og girkasse, kun motor som ikke er der;)

interiøret er bra på den. men ser helst få solgt alt sammlet;)

eller eventuelt bytta i motard eller enduro da sommern er på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner :) er egentli bare bilen jeg er intressert i. men hvor mye skulle du hatt for allt da? bare for å ha et utganspunkt :)

aner ikke hva bilen er verdt med noe slikt, holder på putte motor i bilen nå, så vurderer kansje beholde den også:P

men jeg ser helst å få en 45 iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en KTM EXC 200 2002 mod tilsalgs for 30.000 med skilt og nyoverhalt motor... interessert?

litt for liten for meg, egentli, ser helst å ha 4takt og litt større kansje; )

om ikke 380ktm lr hva dem er, disse 2taktene, som går noe vanvittig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-takt = billig vedlikehold :) har hatt 450 exc, den går omtrent likt med 200'n

ja sant det;) men tenkte meg noe slikt som 525 jeg, da bakjule er det eneste som blir brukt nesten :)

og da syns jeg det er best med 4takt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...