Gå til innhold

! Solgt !


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Min bror selger bilen sin til fordel for stasjonsvogn.

Fin bil utvendig med M pakke foran og bak, frontfangeren har fått seg en smell men eg har en helt ny liggende som muligens kan følge med. Angeleyes foran og LED baklykter. Nesten helt nye 19" Felger med dekk som nye 235/35. Har også helt nytt Høydejusterbart senkesett og ny potte som eg ikke har hatt tid til å sette på selv enda.

Skal se om eg får satt på diffuseren til bakfangeren også asap.

Den har noe rust på bakluka som er vanlig for e39 (se bilde)ellers er den grei i lakken.

Er noe slitt i førersetet. Et stykke i bakdøra er vandalisert (se bilde) har fått tak i en ny en.

Bilen er chippet av verksted.

Har endel anlegg og spillere som kan medfølge ved interesse som f.eks : dobbel din spiller med 7" skjerm og dvd..

Kan være intressert i å bytte i en e34 stasjonsvogn med diesel og automat + evt. mellomlegg, kun stasjonsvogn som er intressant og bytte med!

Nåes på tlf : 97711728 eller her i tråden.

6220552_520x0.jpg

6220553_520x0.jpg

6220554_520x0.jpg

6220555_520x0.jpg

6220556_520x0.jpg

6220557_520x0.jpg

6220558_520x0.jpg

6220559_520x0.jpg

6220560_520x0.jpg

6220561_520x0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry litt sent svar her, fronten er eg usikker på om er orginal, men den er av plast vertfall og med løse lister. Det er også den nye fronten som følger med, den er helt ny som sagt.

Har du bilder av bilen din martinrinde? Den vet eg er veldig intressant for han, han har hatt lyst på slik lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furkan...Gå å plag noen andre! Er du ikke intressert i bilen så vær snill å ikke skriv i denne tråden.

Det var på trekket på innsiden av døra, men var og hentet ny på posten idag, så den blir helt bra igjen.

Kan jo si at bilen er EU Godkjent til April 2011 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei, sorry. Eg trodde eg hadde linket til salgsannonsen på finn.

Den er vel kjørt ca. 225 000km tror eg, eu godkjent et år til. Gode sommerdekk, trenger en polering og litt omsorg så blir den bra. Følger med ny m5 front og nytt justerbart senkesett, har ikke hatt tid til å holde på med den.

Står i en ny cd spiller fra Panasonic.

Bilen må bort så kan gjerne prutes noen 1000 lapper til.

Hva mer vil dere vite? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...