Naitsirk Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 heisann Da mener jeg det er på tida at jeg lager en tråd om bilen min.. i fjor sommer gikk jeg lenge å tenkte på om jeg skulle kjøpe meg en sommer bil, surfet lenge på nettet etter den rette bilen, men som regel så er det man vill ha så utrolig dyrt:P Så valget sto mellom en Bmw cab eller en Audi cab å gjett hva jeg ente på ? Joda, det ble en Bmw e30 cab mtech-1:D Bilen trenger litt pleie for å bli strøken, regner med dette blir gjort i vinter, må kjøre med den i sommer caben er hel å fin, ingen rifter og plastruten er hel. Ellers så mangler det bare noen clips til dørtrekket:P Bilen har vært lagret i oppvarmet garasje. Litt info om bilen. Bmw e30 1986 Diamant sort orginal 325 el-speil el-ruter oppvarmede seter cruise controll sorte DYPE skinnseter (va heter disse?) 17" felger slisset og ventilerte bremseskiver annet: Angels eyes (disse skal bort) hvilke front lykter skal jeg velge? tåkelys (sprukket) hva med gule frontlykter og gule tåkelykter ? sorte baklykter (vet ikke om jeg skal beholde de) sorte sideblink sorte nyrer sorte øyelister senket 60/60? m3 målere (fjernes..) STEREO: Panasonic spiller Focal front Focal bak (men passer ikke da magneten er for stor) Xploid Sub Pinoeer 1 kanals forsterker JBL 4 kanals forsterker Planer videre: Nye felger (bbs,keskin,brock) si ifra hvis dere vet av eller har andre idèer. bytting av skjermer framme (noen små rustbobler akkurat i skjermbuen frontlykter justerbart senkesett BMW emblem foran og bak dørkmatter (hvike og hvor kjøpe?) "fly by night" streamer i frontvindu, skal den fjernes? (vill egentlig ha en clean e30 cab) mtech-2 ratt girkule (den som står i er hjemme laget..) hellakering (blir gjort i vinter som kommer) nakkestøtter bak mtech vinge Jeg vill prøve å holde bilen så clean og orginal som mulig. kom gjerne med ros og ris om bilen. mvh Naitsirk aka Kristian Litt skitten, men skal få litt pleie nå. Gjort klar for å kjøres inn i "ny" garasjen.
bmwkizn Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Pen bil. Men du har en E30 cab med M-tech 1 framfanger men likte bilen godt. Har selv hatt en e30 cab med samme farge EDIT: Ser du har M-tech 1 bakfanger også
Naitsirk Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 hva synes dere om baklyktene ? beholde eller kjøpe nye ?
JonasD Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Fin bil ja Om du skal beholde bilen så clean som mulig så fjerner du klistermerker. Liker planene, M-tech dørmatter får du hos Gs bildeler Litt vanskelig å se baklyktene men regner med de er org sota? Lykke til videre
Naitsirk Posted April 16, 2010 Author Posted April 16, 2010 Fin bil ja Om du skal beholde bilen så clean som mulig så fjerner du klistermerker. Liker planene, M-tech dørmatter får du hos Gs bildeler Litt vanskelig å se baklyktene men regner med de er org sota? Lykke til videre Takk takk Jonas, hyggelig å høre ifra en som virkelig kan e30 cab:) skal fikse bedre bilder av baklyktene og klistremerkene vill bli fjernet
Naitsirk Posted April 17, 2010 Author Posted April 17, 2010 Da var man ferdig for i kveld med pleie av bilen Clay, clay og atter clay...
Naitsirk Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 hva heter disse setene, de trenger litt pleie, hva kan jeg friske de opp med ?
Just-turbodiesel Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 hva er greia med to Kristianer som begge kaller seg Naitsirk, forbanna identitetstjuver! haha, neida, men dette blir bra bil vettu;) cab og touring er pene, men 2 og 4-dørs e30 er triste saker
JonasD Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Er vanlig cab skinninteriør. Meguiars Gold Class Rich Leather Cleaner & Conditioner gjør jobben
Recommended Posts