audung Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Jeg har en 1990 mod E34 med M50B20 og automatgir. Når jeg skulle starte den i dag kommer det en klikkelyd fra girkassen når jeg skrur på tenningen. Det står ingenting der hvor det skal stå hvilket gir den står i. Når jeg setter den i drive, 2, 3 eller 4 så starter den i 3gir uansett og det nykker/hakker i takt med klikkelyden. Den ser ut til å virke fint i revers(ingen nykking/hakking). Etter at jeg har stoppet motoren klikker den fortsatt i 5-6 sekunder før det blir stille. Noen som har vert borti lignende?
audung Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Høres ut som et relè som klikker inn og ut hele veien.
xploticx Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 kan tenke meg at det er magnetventilene som er gåen, at den kun kjører i 3. gir er nok også pga dette, prøv å skifte olje og filter, kan hende det hjelper litt, men det beste er nok å skaffe seg ny kasse
audung Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Hyggelig å høre siden jeg nettop har skiftet motor i den Nå gidder jeg ikke sku på den mer.
audung Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Det ordnet seg av seg selv. Kjørte en langt tur med inslag av grisekjøring/mishandling så var den plutselig ok igjen. Girer som før og klikkelyden fra magnetventilen er borte
xploticx Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 da ville jeg skiftet olje og filter på den, en veldig enkel jobb
audung Skrevet April 22, 2010 Forfatter Skrevet April 22, 2010 olje og filter er skiftet for kort tid siden. Er nok bare kassen som er utslitt.
Ballder Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Rævkjør den til døde, og ta vare på C'n din du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå