Gå til innhold

e39 deler


Kentan-racing.com
 Share

Anbefalte innlegg

Kan sjekke hva jeg kan finne.. vet der er en del dører og slikt stående her å noen pene stoff interiør.. styling er det lite av..

Hvilke farge er stoffinteriøret på? Trenger forsåvidt førersetet. Har lyst grått interiør. Hvor hen i Ålesund bor du? Kunne sikkert tatt meg en tur og sett på delene dine, om det passer? Bare å sende meg en sms på 980 85 816.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. solgte hele bilen.. men vikebil har strøkkent sort stoff interiør liggende.. pluss mye deler.. :) hør med jon eller odd johnny der du ;)

vikebil? må ha mer info om dette. hvor holder de til?

vet ikke om noen i området som har skinninteriør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.vikebil.no trykk på kontakt.. der står nummeret til begge gutta.. har ikke tlfn min her på verkstedet no så har ikke med meg nret.. De holder til i tresfjord.. kjøper forsikrings biler og bygger opp igjen.. enkelte ganger om det er totalskade så blir det kjøpt tyske biler der chassi blir brukt.. da løyver de ofte deler.. siden de har hatt to.. Vet gutta har bygget mye e39 siste tiden..

Billige på deler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vikebil.no trykk på kontakt.. der står nummeret til begge gutta.. har ikke tlfn min her på verkstedet no så har ikke med meg nret.. De holder til i tresfjord.. kjøper forsikrings biler og bygger opp igjen.. enkelte ganger om det er totalskade så blir det kjøpt tyske biler der chassi blir brukt.. da løyver de ofte deler.. siden de har hatt to.. Vet gutta har bygget mye e39 siste tiden..

Billige på deler.. :)

Ok,tusen takk :) skal sjekke dette ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...