Tore Diesel Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder av min nå, noe småslitne 325 tdsa. Lurer på om jeg skal ta på meg jobben med å fikse litt rust på hjulbuer og dører, samt en hellakkering. Felgene er foresten nylakkert i gull, noe som rett og slett var et innfall Mulig de blir hvite, dersom bilen skal skifte farge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 så ut som en pen bil dette, hva slags fanger er det du har foran? Så halveis M-tech ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Mener det skal være en orginal aerodynamic fanger. Ikke mange som har slik. Var en leppe som hørte til også, men den forsvant visst da en tidligere eier hadde den. Tenkte jeg skulle prøve å skaffe en slik en, men har blitt med tanken til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Fangern var faktisk stilig, viktig og ikke bli helt orginal polizei . Spesiel farge du har tenkt deg på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 tøff bil med riktig drivstoff/motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Fangern var faktisk stilig, viktig og ikke bli helt orginal polizei . Spesiel farge du har tenkt deg på bilen? Har vært inne på ett par farger ja, men ikke noe jeg vil ut med ennå Lyst å prøve noe spesielt egentlig. Prøve og feile kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 se her ja var ikke dum den, var noe spesi fanger dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Flott motor, hvertfall så lenge den er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Flott motor, hvertfall så lenge den er i orden Liker motoren godt, men synes den nesten er avhengig av chip for å fungere ønskelig, hvertfall i kombinasjon med automat. Hatt veldig lite problem med denne typen motor, på de 2 jeg har hatt, har det kun vært snakk om 1 stk vannpumpe, 3 glødeplugger, 1 tempføler og 1 hjelpepumpe i tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Oi, den fronten var litt kul da. M-tech uten å være m-tech alikevel på en måte Tror denne har masse potensiale med litt kjærlighet og omtanke jeg Hvor stor effektøkning snakker man om med chip på denne egentlig? Er 143hk originalt ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Oi, den fronten var litt kul da. M-tech uten å være m-tech alikevel på en måte Tror denne har masse potensiale med litt kjærlighet og omtanke jeg Hvor stor effektøkning snakker man om med chip på denne egentlig? Er 143hk originalt ikke sant? Takker for fine kommentarer på litt "sliten" bil folkens Det er 143 hk orginalt ja. Litt usikker på effektøkning, da det ikke var jeg som chippa den, og vet heller ikke hvilken leverandør det var. Men mener de fleste ligger på ett sted mellom 170 og 180. Med minimal demping og større eksos, samt konfilter, blir det hvertfall ikke mindre økning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Varmer jo å vite at man ikke er alene i "småsliten sedan-klubben" hehe Kikket litt på en 325tds selv når jeg skulle handle bil sist, men syntes prisen virket litt for god til å være sann og den stod et godt stykke unna så jeg droppet å dra for å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Fikk på ett sett 18" BBS LM kopifelger i dag, som jeg tok noen bilder av. Ble ikke så aller verst, selv om det hadde gjort seg med litt mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 de var digg gull farge der, hva heter den vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Gullfargen på gamlehjula øverst på sida her du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå