EirikL Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Enkelte mener det er for vanlig og kjedelig med LM for tiden. Jeg sier bare at når noe ser så bra ut som dette gjør, kan det være så vanlig det bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 ja skal lakke min bbs snart, men har ikke funnet riktig farge kode enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 ja skal lakke min bbs snart, men har ikke funnet riktig farge kode enda.. Og den fargekoden deler du med oss når du finner den da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 i will Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 de var digg gull farge der, hva heter den vet du det? Er ikke sikkert jeg finner ut av dette, da det ble brukt en "rest" fra ei umerka bøtte til disse hjula Skal hvertfall si fra dersom jeg likevel klarer å oppdrive lakkoden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Tøff bil da.. ikke så ofte man ser 325tdsa sedan var et stort løft med lm replica felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Takk for det Bilen er ikke noe særlig lakkmessig for øyeblikket, men får se hva jeg orker å gjøre med det. Må hvertfall prøve å skaffe meg den etterlengta leppa til frontfangeren. Blir liksom for tam slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå