Tommy89 Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Hei, lurte bare på om noen kunne fortelle meg om noen felger i 16x8 med innpress 0 vil passe på min e30? (bilen er ikke senka) har prøvd å søke litt ,men finner ingen andre tråder med detta:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy89 Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 så på denna tabellen på forumet her, og så at det blir jo en del feil innpress med 0, så usikker på om det går Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyHolt Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 er vel ikke helt lovlig uansett. vet ikke om det passer men du kan ikke gå så mye som -20 i innpress, mener å ha hørt at regern er +/- 7 i ET Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy89 Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 nei nei lovlig blir det ikke:P får heller ta bota og visninga hvis man blir stoppa:P.. så orginal innpress var på 30 på e30, så blir jo velding mye forskjell, så usikker på om det passer Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Jeg hadde E30 cab som var senket. Når jeg satte på 17" felger på den, så passet det perfekt med ET18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts