Gå til innhold

DanielMK's e60 530d - SOLGT!


 Share

Anbefalte innlegg

Idag parkerte eg BMW'n i sentrum av Voss på ein parkeringsplass i rundt ein time....då eg kom ut var lakken på bilen ødlagt.

Eg såg fyrst ei ripe på døra på førersida, godt synlig, ca 30cm lang. Etter få sekunder såg eg ei til, ca 20cm lang (begge inn til stålet). Og det stoppe ikkje der. I tilegg er det ein HAUG med småriper over bokstavelig ALT på førersida. Noen kun gjennom klarlakken, noen inn til grunningen, osv. Ser ut som nokon har tatt ei handlevogn og dratt over heile sida av bilen. På banfanger er det og masse nye riper, og på passasjersida ser det heller ikkje ut (men ingen riper inn til grunning / stål der....)

:(

Bilen var ganske strøken i lakken når eg kjøpte den ... nå ser den ikkje ut. Riper over alt. Ser ut som om det er 2-3 personer som har gått laus på bilen med nøkler, gnidd glidelåser og jakker over heile bilen.

FY FA** ..... Eg er sjokkert over at folk gjer slikt! Er fly forbanna. Kjørte RETT opp på bilpleie senteret og der kunne dei sei at reperasjoner av lakken for å få det 100% fint kjem på ca 15 000.

Skal innom forsikringsselskapet idag og høyre kva dei seier...

:cry::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å herregud, er det mulig!!! Faen så mye udugelige forbanna drittunger som driver på slik!!!

Skjedde samme til to kompiser av meg for tre år siden.. på nattestid... ripet om rundt hele bilen samt tak, panser og bagasjelokk... saken ble anmeldt, men så klart ingen ble tatt.. Tror nesten de måtte betale egenandel gjennom forsikringsselskapet for å få dekket skadene...

Ufattelig surt det der altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må sikkert betale eigenaldel for å få det fikset + mister bonus ...

...men det som er rart er at bilskadesenteret som såg på skadene meinte det ikkje var hærverk, men unger / handlevogn / familie med vesker og poser osv som har parkert ved bilen og laget ripene når dei skulle inn i bilen.

Fordi ripene er veldig 'ugjevne', over alt, og ser ut som noen har "gnikket" skosålen sin mot bilen fleire plasser, og komt borti med jakker, glidelåser osv. Men rart at dei har klart å lage riper OVER alt. Og 2 kraftige riper på førersida. Bilen ser jo faen ikkje ut lenger :( !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig du gjør det ja .:( Faktisk, når jeg parkerer noen ganger, så tar jeg skiltnr på biler rundt, alle fall om det er sammen med "skjeve" dårlige parkeringer.. Folk er jo passe udugelig til å manøvrere en bil innimellom, så er jo en del skrekkeksempel på dette.. Men synes det hørtes rart ut at d ikke var "bevist", når du beskriver det på den måten der.. :S

Er det på begge sider av bilen da, eller er det kun ene sia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, bilder? Bilen til brodern sto parkert i ca 1 time, når vi kom tilbake var skiltet foran borte. Ble funnet igjen helt bøyd og greier, men kan jo ikke sammenlignes med det du har opplevd! Jævla drittunger som har altfor lite å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man tatt sånne folk på fersken, skulle man i en perfekt verden kunne knust alle fingrene deres med hammer :evil: Dessverre funker det ikke sånn, men en skikkelig omgang juling hadde nok vært på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man tatt sånne folk på fersken, skulle man i en perfekt verden kunne knust alle fingrene deres med hammer :evil: Dessverre funker det ikke sånn, men en skikkelig omgang juling hadde nok vært på sin plass.

Knasa fingre først, så slått ut tenner... vanskelig å plukke opp knuste tenner med knekte fingre [-X:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje kamera akkurat no, så får ikkje lagt ut bilder før i morgen. Men skal fikses..! Har bestilt time hos bilpleiesenteret her på Voss, men 1 mnd ventetid .. :(

Hvordan blir det med forsikkring? De dekker det vel? Er vel egentlig bare bra du ikke tok de på fersken vel? Da hadde det vel vært deg som hadde hatt det største problemet, mtp vold /drap :evil:

eDit:

Hadde man tatt sånne folk på fersken, skulle man i en perfekt verden kunne knust alle fingrene deres med hammer :evil: Dessverre funker det ikke sånn, men en skikkelig omgang juling hadde nok vært på sin plass.

Knasa fingre først, så slått ut tenner... vanskelig å plukke opp knuste tenner med knekte fingre [-X:evil:

Haha! Godt poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6000 i eigenandel, pluss bonustap som resulterer i at eg må betale over 3000 ekstra i året på forsikring = lite gunstig ..

Så da får eg heller punge ut 15 000 for å få det fikset....kjipe peng, rett ut av døra pga noen idioter som liker å ødelegge biler som er finere enn deres egne ! ... :evil:

Skal begynne å ha med meg dama når eg skal handle. Så skriver eg handlelapp til hu, slik at eg kan sitte i bilen og passe på når hu handler .. Er jo det som må til ?!? Ser jo no, går jo ikkje an å gå frå bilen ein times tid MIDT i sentrum MIDT på dagtid uten at den blir ramponert ... :o:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, men surt ned herverk..

Er nettop derfor jeg parkerer ved ripe/bulkefrie biler eller mellom stolper. Bruker ofte lang tid på å finne den riktige parkeringsplass når jeg er i sentrum, men har likevel aldri noen garanti for å unnslippe idiotene. Er ikke lenge siden en fyr med en sliten bil parkerte med førersiden hans helt inntil passasjersiden min, sa da han ikke fikk gå ut av bilen før jeg hadde kjørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...