Bmw-518 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 halloen bimmers venner....å god søndag... er det mye arbeid å skru av front fangeren...?? tengte å sette på stylinga for å se vordan det blir... Så må man vel få på sommer hjula snart også...
Bmw-518 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Skrevet April 25, 2010 hvordan får man til å legge et bilde under der nvnet står... jeg hvil ha bilde av bilen min der....
Bmw-518 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 halloen bimmers er....er det noen her inne som skaffer bilig lakk... eller vet om plaser der man kan får tak i bilig lakk...
glenn-morten Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 legg ut noen bilder da spennans med styling på e34 og : ) skal følge med her
bmwkizn Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 halloen bimmers venner....å god søndag...er det mye arbeid å skru av front fangeren...?? tengte å sette på stylinga for å se vordan det blir... Så må man vel få på sommer hjula snart også... Litt usikker på hvordan det er på e34. men prøv å ta av listene på fangern, mulig det er muttere under der som du løsner fangern med Det er lurt av deg å prøvemontere stylingen på bilen ja. I tilfelle den trenger litt tilpassing så er det greit å få gjort det før du har på lakk
Bmw-518 Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Skal prøve montere det så snart de blir vær til det.... Er spent på om jeg må gjøre mye bake når jeg skal ha henger feste.... skal ha et slikt av tagbart henger feste...
Bmw-518 Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 hva tror deere om å ha bilen sort fra de listene som er midt på bilen å ned...?? Eller ha en litt mørkere rød farve nederst...eller ha den som er nå og en litt lyssere rød farve oppom listen... eller lakkere helle bilen opp i orginal farven...?? kom med komentarer her på hva dere mener....jeg hvet jo hva noen mener da.... er litt usiker på va som passer....
Lapin Kulta Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 halloen bimmers venner....å god søndag...er det mye arbeid å skru av front fangeren...?? tengte å sette på stylinga for å se vordan det blir... Så må man vel få på sommer hjula snart også... 4 skruer under støtlista. så er det bare å vri ut klipsene på hver side og trekke den rett fram : D
Reintz Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Hadde du kjøpt M5 spoiler? Jeg har en spoiler som jeg kan selge. Er usikker på hva slags fabrikat der er, men ligner på M5 spoileren. 1000 kroner
Bmw-518 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 hei Reintz har en på hånden til 700 med frakt.... det var en som måttet pusses og sparkles litt og lakkerest da...
Bmw-518 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 hei jeg lurer på en ting... Kan jeg bytte ut rattet mit med et vilket som helst ratt som passer i min bmw i og med at jeg har airbag i mitt ratt nå...???
Bmw-518 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Skrevet April 30, 2010 halloen bimmers venner... Kansje man skule bruke 1 mai til å prøve styling settet på Bmwn....?? så er det bare å få taki lakk over helga...vet ikke om jeg bare skule bruke spray bokser til å lakere front fangeren å sideskjørta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå