e3679 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 hei.har en e36 323 jeg tenkte og kjøpe justerbart senkesett til.noen som har erfaring me noe billi og bra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenni Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 GS og Koed burde vel ha noe rimelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellan Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Stivt? komfor? justeringer? Jom er billig og helt greit. kjenner flere som bruker det. ca 3500kr Ta Technix med harhets justering er bra. Brukt det selv. ca 6000kr Spax er bra. ca 6000kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
e3679 Posted April 22, 2010 Author Share Posted April 22, 2010 okei,takker for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpiderPig Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Kjøpte senkesett av han karen her ingenting å klage på så langt! veldig bra pris! viewtopic.php?f=14&t=147356&hilit=norges Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellan Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 P&R er en kurant plass og handle ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Edit: Dobbelpost Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Nå vet jeg ikke hva du definerer som billig, men gs har jo k-sport til under 8000kr, bilstein justerbart til ca 8500kr og spax til 6500kr (tror jeg det var.) Jeg syns det rimelig kurante priser på sett som man vet er bra.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellan Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Nå vet jeg ikke hva du definerer som billig, men gs har jo k-sport til under 8000kr, bilstein justerbart til ca 8500kr og spax til 6500kr (tror jeg det var.) Jeg syns det rimelig kurante priser på sett som man vet er bra.... K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjellan Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene... Skal det brukes på en daglig dags bil så bør tuv være der. om du kommer ut for en ulykke eller bare får innkalling til BT for visning. Vet det av erfaring... Kan hende jeg fikk mandags sett begge ganger men ble skuffa begge gangene. Bak demperne knakk inni dempern og di fram ble blåst av ingen ting. :\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpiderPig Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene... Skal det brukes på en daglig dags bil så bør tuv være der. om du kommer ut for en ulykke eller bare får innkalling til BT for visning. Vet det av erfaring... Kan hende jeg fikk mandags sett begge ganger men ble skuffa begge gangene. Bak demperne knakk inni dempern og di fram ble blåst av ingen ting. :\ Har du vært nøye med å lufte demperne før montering da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts