Gå til innhold

tips om billig og bra justerbart senkesett?


e3679
 Share

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva du definerer som billig, men gs har jo k-sport til under 8000kr, bilstein justerbart til ca 8500kr og spax til 6500kr (tror jeg det var.) Jeg syns det rimelig kurante priser på sett som man vet er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva du definerer som billig, men gs har jo k-sport til under 8000kr, bilstein justerbart til ca 8500kr og spax til 6500kr (tror jeg det var.) Jeg syns det rimelig kurante priser på sett som man vet er bra....

K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. :)

Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? :? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. :)

Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? :? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene...

Skal det brukes på en daglig dags bil så bør tuv være der. om du kommer ut for en ulykke eller bare får innkalling til BT for visning.

Vet det av erfaring...

Kan hende jeg fikk mandags sett begge ganger men ble skuffa begge gangene. Bak demperne knakk inni dempern og di fram ble blåst av ingen ting. :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K-sport har jo ikke tuv.. Så igrunn ikke verd mer enn par lapper. dårlig kvalitet også. :)

Hvorfor er det ikke verdt noe fordi det ikke har tüv papirer? :? aldri hørt noen si annet enn godt om de settene...

Skal det brukes på en daglig dags bil så bør tuv være der. om du kommer ut for en ulykke eller bare får innkalling til BT for visning.

Vet det av erfaring...

Kan hende jeg fikk mandags sett begge ganger men ble skuffa begge gangene. Bak demperne knakk inni dempern og di fram ble blåst av ingen ting. :\

Har du vært nøye med å lufte demperne før montering da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...