///M Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Har en spørsmål angående luftmassemåler? Luftmassemåler på en e36 m3 er en del fra bosh, la meg si hvis man setter på en del til den samme bilen men i oem kvalitet, altså ikke original bosch vare. Hva er fordeler og ulemper med det. Jeg synes bilen går dårligere med den nye lmm på bilen min, dette er ikke en original bmw vare? Noen som har noen synspunkter på dette? Sverger til original fra idag!!!
Dirty Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 virket rart. må være no galt med den da. har en orginal en du kan handle av meg
///M Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Kjøpte denne her Noen andre som har erfaringer med den? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360205307125&viewitem=&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1&category=33557
Beivakongen Posted June 3, 2010 Posted June 3, 2010 Hva fant du ut her? virket rart. må være no galt med den da.har en orginal en du kan handle av meg Har du en til salgs enda?
SSM Posted June 4, 2010 Posted June 4, 2010 Det kan jo være for at E36M3 i USA ikke har samme motor som vi her i Europa har....
Olelink Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Som Larsen sier så har US M3 annen motor og US M3 LMM vil nok ikke gi ut like verdier som en Euro M3 LMM. Lett å bli forvirret her siden mange amerikanske ebay-selgere heller ikke har skjønnt at Euro M3 har annen motor og ikke skriver dette tydelig nok.
Recommended Posts