///Driftking Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 for å klare noe slikt som det der, må man jo gå rundt i sin egen boble og høy som et fjell! utrolig det der altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 det må åpenbart være rusmidler eller helseproblemer inne i bildet her, 240 er en av tidenes beste biler uten tvil Ja... Må tydelig være rusmidler eller helseproblemer inne i bildet, hvis man tror 240 skal være en av tidenes beste biler uten tvil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 jeg tror ikke noe som helst, jeg veit, siden jeg har iq nok til å løfte et melkeglass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 240 er bånnsolide biler med godt bånndrag, dem. Men noe komfort eller smarte tekniske løsninger skal man lete lenge etter i en gammel skoeske gitt. for å klare noe slikt som det der, må man jo gå rundt i sin egen boble og høy som et fjell! utrolig det der altså!! Om ikke annet så er vedkommende hvertfall godt på veg opp fjellet på det bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 240 er bånnsolide biler med godt bånndrag, dem. Men noe komfort eller smarte tekniske løsninger skal man lete lenge etter i en gammel skoeske gitt.for å klare noe slikt som det der, må man jo gå rundt i sin egen boble og høy som et fjell! utrolig det der altså!! Om ikke annet så er vedkommende hvertfall godt på veg opp fjellet på det bildet der det skal trygt sies!! hadde det vært en parkeringskonkurranse tror jeg kanskje han hadde vunnet med stil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå