Dessection Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Har en BMW E30 med motor fra 535 som jeg lurer på å selge, eventuellt bytte mot en STOR fet TV, felger 5x112 boltsirkel, crosser, andre biler. KM stand karosseri ca 250k 1984 Modell Motor har nye kammer, og overhalt topp, går meget pent i forhold til andre jeg har hørt. Overføringen til girkassa er sliten, men tror ikke girkassen er så gæli. Clutch slurer iblandt hvis man clutcher igang på 3. gir fra stillestående med litt gode dekk. Den mangler fangere forran og bak. Nye skjermer fremme. Lakkert "privat", men ser helt greit ut, dørene trenger lakk da de kun er pusset, og ikke lakkert (har vært over de med spraybox for å få de sorte) Senkesett på den. 4 dører Takluke Sparco Bøttestol på førersiden med 4. punkt belter. Ikke bakseter Lys fungerer som det skal. Tempmåler i instrument fungerer ikke. Sitter noen 16" TSW felger på den. Greie herje, leke, bruksfelger. Har også et sett stålhjul samt muligens div andre hvis det ønskes. Sveiset diff. Orginalt en 320. Pris er jeg usikker. 15.000 eller bud. Eventuellt bytteforslag. Bilen starter og går, spinner piruetter, striper, rundkjøringer, og det meste Litt mere bilder er vel kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Strøken vogn Prisantydning? Mulig å få skilt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 ser du vill bytte i felger evt? Har noen org. lorinser felger. 5x112 kan trenge 1 strøk klarlakk å nye dekk. disse får man ikke tak i lenger. har ikke funnet noen. kostet 60.000 nye for mange årtilbake, er selfølgelig ikke verdt denne prisen nå. 8x18 ET38 Foran 235-35 / 18 bak 255-35 / 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Er nok ikke interessert i Lorinser felger desverre. Pris på bilen er jeg ikke sikker på, hva mener folk noe slik har av verdi? Finfin banelekebil, eller hvis du kjenner en som eugodkjenner så er det bare å få kjørt på med skilter Kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrbendiksen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Så ut som en morro bil dette, hadde selvsagt gjort seg med bilde av motor og kanskje en ca prisantydning Hehe! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 lekebil dette ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Kan ordne litt flere bilder vettu prisantydning, hmm, 17.000,- eller bud da. Tror ikke det skal være så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Bilen selges for 14.000 til førstemann med kontanter i løpet av helgen. Ring meg på 92247859. Bilen står i østfold. Ca 20 min fra rudskogen. 5min fra Askim sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 14000 er lite for dette ja! Går fort 10 lapper når man skal ha denne motor konverteringen likevel da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Må da være noen som har lyst på leketøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Er ikke alle som lever etter prinsippet "Har man lyst, har man lov" vettu, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Da går de glipp av noe. Flate å mye moro jeg har hatt, fordi jeg har hatt lyst! Men nå har jeg lyst til å bygge Einser Golf'en min skikkelig, så da blir det prioritert. Det begynner å bli dyrt nå, med turbomotor, datasprut, bredbåndlambda, alle slitedeler nye osvosv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Blir fort dyrt når det skal gjøre skikkelig, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Fortsatt til salgs. Men folk kan gi faen i å skulle prøve å få hente den for 10.000,- ! Har vel hatt 6 eller 7 stykker nå som har prøvd seg på å kunne hente fort for 10k... Da kan den heller stå seg ihjel eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Sende bilder av motorrom og litt fler bilder av bilen utvendig og innvendig til meg på terjeasa@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå