Gå til innhold

E34 525i 12V selges. SOLGT!! Kan slettes!

Share

Anbefalte innlegg

Er en som har sagt han skal kjøpe den på fredag, men første med pengene får den!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Veldig grei og stilig ungdomsbil.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis noen kjøper den innen søndag 25. får de den for 18000,-!!! Ferdigprutet.

Den må vekk. Kan evt. selges uten sub og forsterker til sub for 15000,-

Den har M5 Delskinn interiør, som ikke er så veldig vanlig. I tillegg er det Rondell D-58 felger. 7"x235x35R18" foran 10"265x35R18" bak.

Fine og brede felger med mye kant.

Positivt:

*Flett ny termostat.

*Effektanlegg og powerfilter (kanon lyd)

*Brede 3 måneder gamle dekk.

*Sjeldent Interiør

*Sjeldne felger som ikke produseres lengre.

*Heftig anlegg følger med.

Dynabel 2x12" 850w rms. Kraftige saker. Nå er det desverre ikke tykke nok kabler for å rettferdiggjøre kreftene i anlegget.

*2 forsterkere, 1 til å drive subben og 1 på 250w rms til å drive 2x6x9" montert i hattehyllen. anlegget har kostet meg ca. 15000 i desember, alt helt nytt, og jeg har kanskje brukt det 4-5 ganger selv. Det trenger en liten kalibrering, og tykkere kabler (+ og jord), for 6x9'ene detter ut innimellom.

*Bilen har ikke vært vinterkjørt i år, kun startet den innimellom.

Tok den ut igjen på veien (09.04.2010) og skiftet over til sommerdekk etc.

Negativt:

*Styrestag bør skiftes etterhvert (ca. 750kr)

*Kast i ene bremseskiven foran, så det rister pittelitt ved kraftig nedbremsing.

*Førersetet har et lite slitasjehull.

*Skinnratt har en flerr på toppen.

*3 grunningsflekker på venstre baksjerm, litt rust rundt bensinlokket og en liten plastbit mangler fra fangeren over bakre potte.

*Sentrallås trenger smøring, for tuller seg litt.

*klokken bør kobles fra, for har funnet ut at den bruker strøm.

*Kanalen på venstre front, har fått seg en liten knekk på bukken, så der er det litt rust. Best å sveise inn plate på 5x5cm eller noe slikt.

*Spiller er litt treg med å lukkes, men ellers dritbra. følger også med en som virker helt, men med litt mindre innstillinger.

*Ene stolpedekselet til passasjersetebeltet er litt løst.

*Instrumentpanel bør skiftes. Speedometer, tripteller og turteller virker, men av og til tar det opptil 10 min, før bensinmåler, varsler og temperaturmåler slår seg på. KM-teller er utav stand. Den står konstant på 299996. Det ble skiftet motor av mekaniker på verksted i fjor sommer, til en som hadde gått 130 000, så den er vel på 135 000-140 000 et sted nå. Motoren sto i bilen til en i familien, så var kjent med km.standen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Det virker som veldig mye negativt, men det er bare bagateller og litt pussing her og der, på felger etc. virker ikke som så mye når du faktisk ser den innvendig etc. og kjører. Det er fortsatt veldig mye bil for pengene.

Bilen selges for 20000/Bud med alt tilbehør, uten tilleggspris for felger, anlegg og nye piggrie vinterdekk. Grunnet dårlig økonomi og skolegang, så har jeg ikke råd til å holde bilen vedlike. Jeg er BMW entusiast, så veldig kjipt å selge babyen min.

Hvis du vil på visning evt. ha prøvetur, er det bare til å gi en lyd. Ring, send sms eller E-post. Tar kun telefonen etter kl. 16.00 man-fre. SMS og E-post kan jeg svare på stort sett hele døgnet.

Robin Dahl

47266889

robin-dahl@hotmail.com

AutoDB-kode: 1086746

te70m6dp3dnbda6q7dje.jpg

6arq64ajlvk6ozysjzil.jpg

vyuo5v1s0opkikihjng8.jpg

k3319jcacnl3mtl8rpkq.jpg

0h5t7xratyt7avix1vvr.jpg

f8jav6x4buty1m50who5.jpg

03d9c9unnb5reix0qmd5.jpg

4e1qlu8v0h9b2914e7if.jpg