sufii Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time (Dersom alt er som det skal være) . Pris kan vi bli enige om.
Glennski Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time. Pris kan vi bli enige om. Kan slenge meg på her. Jeg monterer slike i Vestfold-området
sufii Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Jo, jeg kan vel få til å montere på E39 også. Må bare vite hva de ulike kablene i bilen er først da. Men det skal vel ikke være noe stort problem.
MrJohnsen123 Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Noen som driver med dette i Stavanger? Har en E39 som jeg vill ha det montert i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå