sufii Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time (Dersom alt er som det skal være) . Pris kan vi bli enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time. Pris kan vi bli enige om. Kan slenge meg på her. Jeg monterer slike i Vestfold-området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 monterer vel ikke tilfeldigvis i e39 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Jo, jeg kan vel få til å montere på E39 også. Må bare vite hva de ulike kablene i bilen er først da. Men det skal vel ikke være noe stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen123 Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Noen som driver med dette i Stavanger? Har en E39 som jeg vill ha det montert i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 sufii, monterer du i e30 også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå