sufii Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time (Dersom alt er som det skal være) . Pris kan vi bli enige om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glennski Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 Hei, jeg har drevet å montert fjernstyring av sentrallåsen i et par E36 og det er ikke lett. Merker at det er flere som sliter med å montere disse i en E36. Jeg kan ta for meg arbeidet med å montere slike i E36 i nærheten. Jeg kan skaffe fjernstyringsmodulen dersom det er ønskelig, dette arbeidet utføres i løpet av en time. Pris kan vi bli enige om. Kan slenge meg på her. Jeg monterer slike i Vestfold-området Link to comment Share on other sites More sharing options...
kendro Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 monterer vel ikke tilfeldigvis i e39 også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sufii Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 Jo, jeg kan vel få til å montere på E39 også. Må bare vite hva de ulike kablene i bilen er først da. Men det skal vel ikke være noe stort problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sufii Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrJohnsen123 Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Noen som driver med dette i Stavanger? Har en E39 som jeg vill ha det montert i.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamro Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 sufii, monterer du i e30 også eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts