sgrevskott Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Hei! Jeg var på eu kontroll og fikk feil på diverse lys og lurer derfor på hvilke pærer jeg trenger: Parkeringslys Langlys Ryggelys Skiltlys Jeg fikk også feil på vindusviskerene. De funket visst ikke. Noen ideer på hvorfor? Lykteviskerene funket bra. Og tut tuten virket heller ikke.. noen tanker om den? Typiske feil? Bilen har stått i ro det siste året, så det var litt merkelig at så mye var blitt ødelagt:S menmen! takker for all hjelp!
Flextron Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 http://am_application.osram.info/publish/index_en.html Her kan du sjekke hvilke pærer det er på bilen din
sgrevskott Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Hvor er det greiest å kjøpe pærer? Jeg så Biltema har en av de, men ikke de 3 siste:P Er det bensinstasjoner? Har GS bildeler f.eks? De har jo butikk i bergen:D
Flextron Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Siden du er så heldig å bo der det er en gs butikk så ville jeg ha dratt ned dit.. De lever jo av å selge Bmw deler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå