Gå til innhold

Girproblemer e30 318! Hjeelp!


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Her om dagen så ville bilen plutselig ikke i gir, men med MYE, og da mener jeg MYE, kraft får jeg den i gir. Gjelder alle gir, også revers. Hadde kjørt i en time på motorvei osv før dette skjedde og det skjedde plutselig. Nå etter 2 dager så har jeg testet litt fram og tilbake og nå er den plutselig blitt verre. Går ikke i 2 eller 4 gir i det hele tatt, men 1 og 3 og revers virker delvis fint. Hadde en periode i går hvor den virket helt fint plutselig :S Noen ideer?

Forresten når jeg dytter i 2 eller 4 nå så bare skraper den, akkurat som om at clutsjen ikke er trykket ned? :S

Håper noen har noen gode, og helst billige, forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutsjen virker utmerket for vis ikke kunne jeg vel ikke girt mellom R - 1. - 3. og 5. gir? Kan det være giroverføringen, eller har jeg fått et girkassehavari? :P Håper noen har noe svar på dette da det er et helvette å kjøre i bare 1 og 3 i køkjøring :P

Forresten så har jeg prøvd meg litt fram, og jeg kan slite den ned i 2 og 4 med motor av, men da kommer jeg ikke opp i 1,3,5,R når motor er i gang og kan da bare bruke 2 og 4 gir :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...